hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brazil a világ legjobb ügynöksége

És a BBDO a legdíjazottabb hálózat az unfair és átláthatatlan Gunn Reporton, ahol rengeteg a TCR.

hirdetés

Egy ausztrál munka, a Meet Graham a világ legdíjazottabb kampánya a friss Gunn Report szerint: a melbourne-i BBDO társadalmi célú alkotása főszereplője egy olyan gnóm, akinek olyan elváltozásai vannak, hogy jobban bírja az autóbaleseteket.

A második a Fearless Girl (ez a legjobban szereplő kereskedelmi kampány, de végül megbukott a hirdető), a harmadik a Pedigree Child Replacement Programme aktivitása, ahol gyerekeiket frissen kiröptetett családokhoz helyeztek ki kutyusokat (ez a legjobban szereplő kereskedelmi kampány, ami aranyos kiskutyák bevonásával készült).

Az ügynökségi toplisták fizetősek, de a kampányok top 100-as listáját meg lehet és érdemes is megnézni ezen a linken.

A márkák között Nike, Volkswagen, Ikea, Getty Images, McDonald's, Audi, Burger King, Snickers, Adidas, Netflix a sorrend. A legjobb ügynökségek a Sao Paolo-i és a New York-i BBDO, majd a tokiói Dentsu.

A Gunn Report a világ kreatívversenyein szerzett díjakat összesíti és súlyozza egy nem nyilvános metodika szerint.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés