hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brandchannel – az év márkája választás

A Brandchannel.com nemzetközi márkafigyelő internetes fórum kihirdette tavaly év végi „Az év márkája” szavazásának végeredményét.
hirdetés
Az érdeklődők négy régió: Európa-Afrika, Észak-Amerika, Ázsia-Óceánia, valamint Latin- és Közép-Amerika öt-öt márkájára voksolhattak. A világösszesítésben a megszerzett szavazatok 14 százalékával az Apple Computer végzett az első helyen, megosztott második a Nokia és a Volkswagen 12 százalékkal, a dobogó harmadik fokán a Google.com, az Absolut és a Starbucks áll 10 százalékkal.

A választásnál elsősorban nem a brand-ek nagysága, vagy bevételeik mértéke számított, hanem inkább az a tényező, hogy mennyire hívták fel magukra a fogyasztók figyelmét az elmúlt évben. Ennek eredményeként még az első öt közé sem jutottak be például olyan közismert és kedvelt márkák sem, mint a Nike vagy a Coca-Cola.

A hat nyertes brand mindegyike jeleskedett a következetes márkaépítésben, és meglehetősen hűséges fogyasztói bázist alakított ki a tavalyi év során. A Google.com helyezése a dotcom szféra ritka sikerének számít a nemzetközi márkaépítési versenyben.

Az Európa-Afrika régió győztese a Nokia 16 százalékkal, Észak-Amerikában a Target (diszkont kiskereskedelmi lánc) vezet 22 százalékkal, Ázsia-Óceánia első helyezettje a Sony, valamint Latin- és Közép-Amerikában a Corona sörmárka volt a befutó.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés