hirdetés
hirdetés
hirdetés

Brandchannel – az év márkája választás

A Brandchannel.com nemzetközi márkafigyelő internetes fórum kihirdette tavaly év végi „Az év márkája” szavazásának végeredményét.
hirdetés
Az érdeklődők négy régió: Európa-Afrika, Észak-Amerika, Ázsia-Óceánia, valamint Latin- és Közép-Amerika öt-öt márkájára voksolhattak. A világösszesítésben a megszerzett szavazatok 14 százalékával az Apple Computer végzett az első helyen, megosztott második a Nokia és a Volkswagen 12 százalékkal, a dobogó harmadik fokán a Google.com, az Absolut és a Starbucks áll 10 százalékkal.

A választásnál elsősorban nem a brand-ek nagysága, vagy bevételeik mértéke számított, hanem inkább az a tényező, hogy mennyire hívták fel magukra a fogyasztók figyelmét az elmúlt évben. Ennek eredményeként még az első öt közé sem jutottak be például olyan közismert és kedvelt márkák sem, mint a Nike vagy a Coca-Cola.

A hat nyertes brand mindegyike jeleskedett a következetes márkaépítésben, és meglehetősen hűséges fogyasztói bázist alakított ki a tavalyi év során. A Google.com helyezése a dotcom szféra ritka sikerének számít a nemzetközi márkaépítési versenyben.

Az Európa-Afrika régió győztese a Nokia 16 százalékkal, Észak-Amerikában a Target (diszkont kiskereskedelmi lánc) vezet 22 százalékkal, Ázsia-Óceánia első helyezettje a Sony, valamint Latin- és Közép-Amerikában a Corona sörmárka volt a befutó.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés