hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővült az MRSZ ambient tagozata

Öt új taggal bővült az Ambient Média Tagozat az MRSZ-ben. Ezzel párhuzamosan felmérés készül az ambient felületek elfogadottságáról és hatékonyságáról.
hirdetés

Taxikban elhelyezett LCD-kel, nagyméretű molinókkal, bluetooth reklámokkal, reklámballonokkal és mozgó citylightokkal foglalkozik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) ambient tagozatának öt új tagja. A 2008 tavasza óta működő tagozathoz csatlakozott most a CabMedia, a Molinó Reklám, a LandMedia, a Maxballoon és a Moving Board.

A tagozat célja az ambient eszközök megismertetése a hazai piaccal, és az ilyen médiumok mérhetővé és tervezhetővé tétele.

Az ambient reklámok elfogadottságáról és hatékonyságáról a Szonda Ipsos az első, augusztusi felmérés (ennek eredményéről itt írtunk) egy konkrét szeptemberi kampányt felmérve készít újabb kimutatást. A Postertest kutatás eredményét a Reklámszövetség sajtóközleménye szerint a közeljövőben publikálja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés