hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővült az MRSZ ambient tagozata

Öt új taggal bővült az Ambient Média Tagozat az MRSZ-ben. Ezzel párhuzamosan felmérés készül az ambient felületek elfogadottságáról és hatékonyságáról.
hirdetés

Taxikban elhelyezett LCD-kel, nagyméretű molinókkal, bluetooth reklámokkal, reklámballonokkal és mozgó citylightokkal foglalkozik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) ambient tagozatának öt új tagja. A 2008 tavasza óta működő tagozathoz csatlakozott most a CabMedia, a Molinó Reklám, a LandMedia, a Maxballoon és a Moving Board.

A tagozat célja az ambient eszközök megismertetése a hazai piaccal, és az ilyen médiumok mérhetővé és tervezhetővé tétele.

Az ambient reklámok elfogadottságáról és hatékonyságáról a Szonda Ipsos az első, augusztusi felmérés (ennek eredményéről itt írtunk) egy konkrét szeptemberi kampányt felmérve készít újabb kimutatást. A Postertest kutatás eredményét a Reklámszövetség sajtóközleménye szerint a közeljövőben publikálja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés