hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővült az MRSZ ambient tagozata

Öt új taggal bővült az Ambient Média Tagozat az MRSZ-ben. Ezzel párhuzamosan felmérés készül az ambient felületek elfogadottságáról és hatékonyságáról.
hirdetés

Taxikban elhelyezett LCD-kel, nagyméretű molinókkal, bluetooth reklámokkal, reklámballonokkal és mozgó citylightokkal foglalkozik a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) ambient tagozatának öt új tagja. A 2008 tavasza óta működő tagozathoz csatlakozott most a CabMedia, a Molinó Reklám, a LandMedia, a Maxballoon és a Moving Board.

A tagozat célja az ambient eszközök megismertetése a hazai piaccal, és az ilyen médiumok mérhetővé és tervezhetővé tétele.

Az ambient reklámok elfogadottságáról és hatékonyságáról a Szonda Ipsos az első, augusztusi felmérés (ennek eredményéről itt írtunk) egy konkrét szeptemberi kampányt felmérve készít újabb kimutatást. A Postertest kutatás eredményét a Reklámszövetség sajtóközleménye szerint a közeljövőben publikálja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés