hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővül a Klubrádió lefedettsége

Megvásárolt egy abádszalóki és egy tiszafüredi frekvenciát a Klubrádió, ezzel a hálózat országos lefedettsége 50 százalék fölé nő.
hirdetés

Egy abádszalóki és egy tiszafüredi frekvenciával bővül a Klubrádió országos hálózata – derül ki a rádió hírleveléből. A két Tisza-tó menti sávval további 300 ezer ember érhető el, az országos lefedettség pedig 50 százalék fölé nő.

Az M3-as autópálya vonalán immár csaknem végig vételt biztosító frekvenciákat idáig a megszűnő Parti Rádió használta – írja a Radiosite.hu, amely szerint a két helyi médium hálózatba kapcsolódási szándékára még az ORTT-nek is rá kell bólintania.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A célja, hogy növelje az iparági normákat a reklámozást érintő márkabiztonsági és médiafelelősségi kérdésekben. 

A Meteo projekt az aktuális időjárási viszonyokhoz alakítja a cég programmatic hirdetéseit.

A Mokka egyik októberi adásában tolták túl egy divatüzlet bemutatását.

Az új kampányban arra hívják fel a figyelmet, hogy az elimerő szavakból üzletet lehet építeni az online térben, egyben pedig a Telekom Üzleti Okoswifi Rendszer szolgáltatást is népszerűsítik.

December óta megbízott főszerkesztő volt, a kinevezés március 1-jével véglegesedett, csakúgy, mint Ilku Miklós, főszerkesztő-helyettes esetében.

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.

Március 19-én, pénteken Belső kommunikációs workshop a Kreatív szervezésében!