hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bővül a GroupM Akadémia, partnerként beszáll a Centrál

Május 18-ig lehet jelentkezni.

hirdetés

A nemzetközi médiaügynökségi csoport, a GroupM tavaly januárban indított utánpótlásnevelési képzést, amelynek célja, hogy "a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, és enyhítse az iparág folyamatos munkaerőhiányát, melyet a médiaügynökségi csoport tapasztal" - írták közleményükben az induláskor.

Ehhez csatlakozott most a Centrál Médiacsoport partnerként, és idén tavasszal a digitális gyakornoki program mellette elindult a médiaügynökségi csoport médiatervező-vásárló képzése is. A GroupM Akadémia októberben ötödik képzési körét indítja.

A következő gyakornoki program ismét digitális fókusszal indul júniusban: "a négyhónapos programban résztvevők a Central Médiacsoporttal kötött partnerség révén nemcsak ügynökségi, hanem médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot", írják.

Május 18-ig lehet jelentkezni, ezen az oldalon, a programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket vár a GroupM Akadémia és a Central Médiacsoport, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés