hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Bőven látunk potenciált a magyar közterületi reklámpiacban”

A német Freund cégcsoportot októbertől egy új márka, az ADBOARD képviseli a magyarországi közterületi reklámpiacon. A német tulajdonos a régió több országában is jelen van, hazánk out-of-home piacán már 1993 óta aktív. Magyarországi jelenlétének megerősítése érdekében a cégcsoport több mint két éve létrehozott egy új, 100 százalékos tulajdonában lévő céget, amelynek tevékenységét hosszú távú stratégiája részeként egy friss márkával, saját bővülő eszközportfólióval új pályára kívánja állítani. Az ADBOARD jövőjéről és a magyarországi piaci kilátásairól Bärbel Nieten, a cég ügyvezető igazgatója árult el többet.

 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

De ti is támogathatjátok őket, adománnyal és szakmai tréningek megtartásával!

Az érdekes infografikából az is kiderül, hogy havonta  28 terméket néznek meg viberezés közben az amerikaiak.

A Facebook mellett már az Instát és a Youtube-ot is figyeli a Kreatív Lájkbajnoksága, egyből lenyomott mindent a Trollfoci. A legnépszerűbb cikkben DTK írja, hogy elég.

A Filtert az ügynökség influencer szakértő munkacsoportja tölti meg tartalommal.

A kiterjesztett valóságnak köszönhetően rénszarvasfogattá válnak a 4-es és 6-os villamosok.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A megújulás része, hogy két új divíziót is indított az ügynökség.

A jobb internet veled kezdődik címre kisfilmet és szépirodalmi írásműveket is várnak. 

A TV Paprika tulajdonosa másodfokon is megnyerte a védjegypert.

Kucsera Gábor porszívozás és ablakmosás közben is férfi, üzeni a fehérneműmárka.

A Balaton és a Balaton-felvidék a közönségszavazás útján kiválasztott versrészletek témája.

hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés