hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Bőven látunk potenciált a magyar közterületi reklámpiacban”

A német Freund cégcsoportot októbertől egy új márka, az ADBOARD képviseli a magyarországi közterületi reklámpiacon. A német tulajdonos a régió több országában is jelen van, hazánk out-of-home piacán már 1993 óta aktív. Magyarországi jelenlétének megerősítése érdekében a cégcsoport több mint két éve létrehozott egy új, 100 százalékos tulajdonában lévő céget, amelynek tevékenységét hosszú távú stratégiája részeként egy friss márkával, saját bővülő eszközportfólióval új pályára kívánja állítani. Az ADBOARD jövőjéről és a magyarországi piaci kilátásairól Bärbel Nieten, a cég ügyvezető igazgatója árult el többet.

 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az LMP-hez hasonló nagyságrendben. Az új online kampányfilmek Karácsony Gergely szerint „plebejusak”.

A nyugalom írójának eddigi legnagyobb fotótárlatán az Indonéziában készített képei láthatók majd.

74 éves korában halt meg.

Az ősszel nyíló szálloda pr-jét már tavaly elnyerte az ügynökség.

Vona Gábor Darth Vader, Juhász Péter cumisüveget melegít, Gyurcsány Ferenc pedig az ukrán határra indul.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 24.hu a Kantar adatbázisából számolta ezt ki. 

Az Adverticummal készített EasySSP révén közvetlen árverseny lesz elérhető.

Minden számot megelőz majd egy féléves workshop, az elsőre még lehet jelentkezni. 

A sajátos home videók employer branding videókként is nézhetők. 

A Hornbach magasra tette a hipsterlécet. Úgy a 150 eurós árpont környékére.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

Ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! A verseny shortlistesei és nyertesei pontszerzők a Kreatív PR Toplistán! Nevezési határidő: 2018.04.06.

hirdetés
hirdetés