hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Bőven látunk potenciált a magyar közterületi reklámpiacban”

A német Freund cégcsoportot októbertől egy új márka, az ADBOARD képviseli a magyarországi közterületi reklámpiacon. A német tulajdonos a régió több országában is jelen van, hazánk out-of-home piacán már 1993 óta aktív. Magyarországi jelenlétének megerősítése érdekében a cégcsoport több mint két éve létrehozott egy új, 100 százalékos tulajdonában lévő céget, amelynek tevékenységét hosszú távú stratégiája részeként egy friss márkával, saját bővülő eszközportfólióval új pályára kívánja állítani. Az ADBOARD jövőjéről és a magyarországi piaci kilátásairól Bärbel Nieten, a cég ügyvezető igazgatója árult el többet.

 

hirdetés

A Freund cégcsoport eddig a szlovák, a cseh és a magyar piacon is egységes névvel jelent meg. Magyarországon miért döntöttek az ADBOARD létrehozása mellett?

A német tulajdonos mind a négy országban folyamatosan keresi a bővülési lehetőségeket. Miközben meglévő ügyfeleinket a lehető legmagasabb szinten kívánjuk kiszolgálni, arra is törekszünk, hogy egyre több hirdető válassza a mi felületeinket. Ez gyakran a piaci stratégia részleges vagy teljes átalakításával jár. Koblenzben, a cégcsoport székhelyén úgy döntöttünk, hogy a hosszú távú magyarországi piaci terveink megvalósításához 100 százalékos tulajdonunkban álló leányvállalatunknak egy új, beszédes, a globális trendeket a helyi piacon jobban kifejező nevet és arculatot választunk. Így lett a magyar cégünk ADBOARD, a korábbi euroAWK Outdoor Kft. helyett.

Milyen terveik vannak Magyarországon az új márkával?

A német tulajdonos elkötelezett a magyar piac iránt, nemcsak rövid- vagy középtávú stratégiával rendelkezünk, hanem hosszú távra tervezünk. Célunk, hogy a magyar piac egyik legnagyobb közterületi szereplőjeként az ADBOARDdal Magyarországon is megtartsuk, illetve erősítsük pozíciónkat, a magyar piaci és jogi környezet valamennyi sajátosságának figyelembe vételével. Az új márka e hosszú távú stratégia szerves része. Azon dolgozunk, hogy a következő években is kihasználjuk az előttünk álló lehetőségeket, és növeljük mind vállalati, mind állami megrendeléseink számát.

Mivel tud kitűnni az ADBOARD a piacon?

Az ügyfeleink is meg tudják erősíteni, hogy több mint 2500 közterületi hirdetési felületünk – azok állapota, helyszíne, láthatósága alapján – Magyarország legjobb minőségű kültéri reklámportfólióját alkotják. A következő években ráadásul újabb felületekkel bővítjük eszközállományunkat, valamint további beruházásokat, fejlesztéseket tervezünk, hogy magyarországi ügyfeleinket még hatékonyabb kommunikációs eszközökkel szolgáljuk ki. Ezek megtervezésénél előnyt jelent, hogy a német tulajdonos nemzetközi piacokon is alkalmazott technológiájára, know-how-jára és tapasztalataira is építeni tudunk.

Milyen változásokat várnak a következő évek közterületi reklámpiacán?

A szabályozási környezet változásai egyértelműen kijelölik az utat a közterületi reklámcégek előtt, ez fogja meghatározni a piaci változásokat, a szereplők döntéseit. Nemzetközi jelenlétünk miatt cégcsoportunk már többször találta magát olyan helyzetben, amely során a piaci változások a tervei átalakítására vagy új stratégia kialakítására késztette. A német tulajdonos és a helyi cégvezetés már most is azon dolgozik, hogy az ADBOARD meg tudja valósítani hosszú távú növekedési céljait a magyar piacon.

Barbel Nieten
Az ADBOARD ügyvezető igazgatója. Már közel 20 éve dolgozik a német Freund cégcsoportnál, a magyar leányvállalatot 2012 novembere óta irányítja.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés