hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Bőven látunk potenciált a magyar közterületi reklámpiacban”

A német Freund cégcsoportot októbertől egy új márka, az ADBOARD képviseli a magyarországi közterületi reklámpiacon. A német tulajdonos a régió több országában is jelen van, hazánk out-of-home piacán már 1993 óta aktív. Magyarországi jelenlétének megerősítése érdekében a cégcsoport több mint két éve létrehozott egy új, 100 százalékos tulajdonában lévő céget, amelynek tevékenységét hosszú távú stratégiája részeként egy friss márkával, saját bővülő eszközportfólióval új pályára kívánja állítani. Az ADBOARD jövőjéről és a magyarországi piaci kilátásairól Bärbel Nieten, a cég ügyvezető igazgatója árult el többet.

 

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Balásy-féle New Land / Lounge konzorcium nagyon jól járhat a lépéssel. Egyszereplős lesz az állam kommunikációja?

Már azok közül, amelyeket beneveztek az OVA nevű versenyünkre.

Lejárt mandátumok miatt választottak új tagokat, Huszics maradt az elnök.

Olyat, ahol jelentős a gasztrokommunikációs tapasztalat.

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés