hirdetés
hirdetés
hirdetés

Botrányhőssel kampányol a UPC

Október elsején indult a UPC Akcióhős-kampánya, amelynek középpontjában a Viva Cometen bemutatkozó botrányhős, „Raptor Sanyi” áll. A kampány része egy tehetségkutató pályázat is.

hirdetés

A Friendly Advertisingot bízta meg a UPC őszi kampányának kreatív kivitelezésével és legyártásával, amely a cég Videotár funkcióját kívánja népszerűsíteni. Az ügynökség feladatai között tévészpot, weboldal és Facebook-alkalmazás gyártása, közösségi aktivitás, rendezvényszervezés és filmpályázat lebonyolítása egyaránt szerepel.

Bár az Akcióhős kampányhoz kapcsolódó online videókban megjelenik a tévészpotok két arca, a Winkler-Bazsó páros is, főszereplőjük a Viva Comet partin bemutatkozó botrányhős, „Raptor Sanyi”, vagyis az őt alakító színész. A kampány középpontjában – az online szpotokon túl – egy tehetségkutató pályázat áll, amelyben a pályázóknak valamilyen létező film jelenetét kell saját előadásukban újrajátszani, újrarendezni és feltölteni a játék weboldalára. A verseny fődíja egy hollywoodi út.

A szpot folytatása mellett a Friendly Digital aktív Facebook-jelenléttel, valamint az Akcióhőshöz kapcsolódó eseményekkel és flashmob-aktivitásokkal is készül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés