hirdetés
hirdetés
hirdetés

Botrányhőssel kampányol a UPC

Október elsején indult a UPC Akcióhős-kampánya, amelynek középpontjában a Viva Cometen bemutatkozó botrányhős, „Raptor Sanyi” áll. A kampány része egy tehetségkutató pályázat is.

hirdetés

A Friendly Advertisingot bízta meg a UPC őszi kampányának kreatív kivitelezésével és legyártásával, amely a cég Videotár funkcióját kívánja népszerűsíteni. Az ügynökség feladatai között tévészpot, weboldal és Facebook-alkalmazás gyártása, közösségi aktivitás, rendezvényszervezés és filmpályázat lebonyolítása egyaránt szerepel.

Bár az Akcióhős kampányhoz kapcsolódó online videókban megjelenik a tévészpotok két arca, a Winkler-Bazsó páros is, főszereplőjük a Viva Comet partin bemutatkozó botrányhős, „Raptor Sanyi”, vagyis az őt alakító színész. A kampány középpontjában – az online szpotokon túl – egy tehetségkutató pályázat áll, amelyben a pályázóknak valamilyen létező film jelenetét kell saját előadásukban újrajátszani, újrarendezni és feltölteni a játék weboldalára. A verseny fődíja egy hollywoodi út.

A szpot folytatása mellett a Friendly Digital aktív Facebook-jelenléttel, valamint az Akcióhőshöz kapcsolódó eseményekkel és flashmob-aktivitásokkal is készül.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az M1-esen, az országhatárnál tettek ki tájékoztató táblákat a horrorkaravánok sofőreinek.

Az Extreme Digital egy rakás szendvicssütőt is kipörgetett a Videó Infó 1 segítségével.

Nem lenne jó, ha ezek útjába állna az orrdugulás – üzeni a Rhinospray új kampánya.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés