hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borsodi – továbbra is fociszponzor

Bár perben áll a Magyar Labdarúgó Ligával a Borsodi, nem tud elszakadni a focitól, jobb híján nem a ligát, hanem a másodosztályú Diósgyőrt szponzorálja.
hirdetés
A Magyar Labdarúgó Liga (MLL) és Borsodi kapcsolata azért romlott meg, mert a sörgyár szerint a liga jogellenesen írt ki pályázatot a névadó szponzori címre. A társaság ugyanis továbbra is érvényesnek tekinti azt az öt évre szóló szerződést, amelyet az IMS sportmarketing cégen keresztül 2001-ben kötött a profi liga névadó szponzori jogaira. Az MLL a szerződést már semmisnek tekinti, mert az IMS tulajdonosa meghalt, a céget pedig nem érték el a szerződés ügyében, így a liga kénytelen volt pályázatot kiírni.

Az MLL új névadójának a Dreher Sörgyárak Arany Ászok brandjét választotta, amely 2006-ig évente 300 milliót fizet a ligának, majdnem kétszer annyit, mint amennyit a Borsodi fizetett.

A Borsodi a per ellenére nem fordult el a focitól, a Diósgyőrrel (DVTK) kötött szerződést. A sörgyár annak ellenére hosszú távú fantáziát lát a csapatban, hogy a DVTK Borsodi Sör néven pályára lépő csapat bajnoki bemutatkozása nem volt sikeres, hiszen kikapott a Kispesttől.

(forrás: Napi Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés