hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borsodi-, Tesco- és NeoCitran-szpotok voltak a legerősebbek szeptemberben

A Synetiq neurmarketingcég szeptemberben is ránézett a hazai reklámtermésre, hogy megtudják melyik volt az a három reklám, ami legjobban teljesített mind az érzelmek, mind az észérvek mentén. Ezúttal egy el nem hangzott poén, néhány vekni és egy új kapszula vitték el a prímet.

hirdetés

Az alábbiakban a Kis Réka Fruzsina, a Synetiq senior insight tanácsadójának írását olvashatják megszerkesztve.

Borsodi

A Borsodi új kommunikációs platformjával visszatért a szituációs gegekhez. Az első tévészpot a leendő apóssal való első találkozás feszültségére épített (itt írtunk róla). 

A teljesen neutrális életképet (család a kertes ház előtt) nem csak a szokatlan, drámai zene pezsdítette fel, de a narráció is. A belső monológ első erős pillanata a “döglött halazás” megemlítése volt, mely sikert aratott.

Az érzelmi görbék elemzéséről itt lehet háttéranyagot találni.

A száját eltátó barátnő fokozta a hangulatot a nagy pillanat előtt. A reklám legerősebb húzása az el nem hangzott geg volt (“mintha fognád a…”). A szövegírók diszkréciójának köszönhetően a provokatív és megosztó poént sikerült úgy tálalni, hogy ne hagyjon kellemetlen érzéseket maga után, mégis kellően emlékezetes legyen. Nem meglepő, hogy a sörfogyasztók többsége (67 százalék) a mérést követően magától fel tudta idézni a reklámot.

Bár a kampány összefogó üzenete a bevezető kampány alapján még úgy tűnik, kissé zavarosnak hat a nézők számára, a reklám így is felülmúlta az elmúlt év sörreklámjainak többségét és fogyasztásra csábította a célcsoportot.

Tesco

A feledhető Tesco család kiebrudalása után az áruházlánc egy olyan imagekampánnyal rukkolt elő, melyben a kenyér kapta a főszerepet.

Bár egy hétköznapi termék nem szokott food porn főszerepet kapni, a Tesco szeptemberi pékárukampánya megmutatta, hogy a magyar emberek szívében bizony bérelt helye van a kenyérnek - írja Kis Réka Fruzsina. Nem kellett több a veknik látványánál és a roppanó hangoknál, hogy a reklám megszólítsa a nézőket.

A generikus narráció a kiváló minőségről ugyan kissé kizökkentette őket, a búzakovász említése kompenzálta a sales hangnemet. A hangeffektekben gazdag felvételek és close-upok jól kiegészítették az érzékletes záró mondatot (“Ha megkóstolja, Ön is elolvad majd a gyönyörűségtől.”).

Az egyszerű kampányüzenet (Ropogós és finom) nemcsak a nézők érzékeire és érzelmeire hatott pozitívan, hanem a releváns üzenetnek hála a főbevásárlók szinte kivétel nélkül be is térnének a Tescóba - írja a Synetiq munkatársa.

 

Neo Citran

Amellett, hogy a kerettörténet nem szárnyalta túl a kategóriától megszokott színvonalat (otthon szenvedő beteg főszereplő, köhögés, tünetek felsorolása), az új kemény kapszula formátum izgalmas újdonság a piacon, mely bevonta a potenciális felhasználókat - nem csak a NeoCitran esetében.

A megfázás elleni készítmények használóit leginkább az extra gyors hatás tette kíváncsivá, amit támogatott annak fókuszált, letisztult demonstrációja. Mind a sarokban elhelyezett számláló, mind pedig a kapszulát hangsúlyozó vizuál jól segítette a legfontosabb termékelőnyök bevésődését.

A koncert ugyan egyáltalán nem volt vonzó (főleg az erős villódzó fények miatt), a termékújdonság iránt érzett kíváncsiság és a jelenet dinamizmusa átsegítette a nézőket a “traumán”. A termék belépője tetszett a célcsoport tagjainak, a packshoton még egyszer kihangsúlyozott termékelőnyök pedig meggyőzték őket. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés