hirdetés
hirdetés
hirdetés

Borkampányt támogat az AMC

Nyílt tendert írt ki az Agrármarketing Centrum a kereskedelmi láncoknak. Az adventi időszakban zajló borkampányt 31,25 millió forinttal támogatnák meg. 

hirdetés

A közösségi bormarketing programhoz kapcsolódva a kereskedelmi láncoknak hirdetett nyílt pályázatot az Agrármarketing Centrum (AMC).

A szervezetnek az áruházi értékesítést ösztönző akcióval az a célja, hogy az adventi szezonban a vásárlók - főleg az A, B, C státuszúak - figyelmét felkeltsék a magyar borok iránt. Emellett azt is szeretnék, hogy a borászatok forgalma növekedjen, és új termékeket vezessenek be a szuper- és hipermarketekben.

Az AMC megfogalmazta az akció elemeit: kültéri hirdetések (az áruházakhoz vezető utak mentén, illetve a parkolókban), az áruházakban zajló beltéri kampány, amely a hirdetéseken kívül kóstoltatást is jelent. A kampány az ATL és BTL-elemeken túl pr-t is tartalmaz, ez utóbbinak november 15-én kell kezdődnie, míg az ATL-kommunikáció december 1.-26. között zajlik.  

A kereskedelmi láncok december 5-ig pályázhatnak, az AMC 31,25 millió forint utófinanszírozású támogatást szán az adventi akcióra. A pályázatok szakmai bírálatát a Bormarketing Bizottság végzi, majd a végső döntést a szakminiszter hozza meg, a támogatási szerződést várhatóan december 7-én kötik meg.  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés