hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bogdán Ádámmal dilifociznak a Pepsi influenszerei

"Abszolút őrültség, imádom" - mondja a Liverpool kapusa a videóban.

hirdetés

"A Pepsi a futball elhivatott támogatójaként az idei évben nem csak a focirajongókat szeretné megszólítani. Ezért a focit ezúttal nem a sport, sokkal inkább a játék és közösségi oldaláról közelíti meg: a foci egy olyan játék, ami összehozza a társaságot egy jó szórakozásra" - áll az üdítővállalat közleményében. Nincs kapu és nem kell ismerni a foci szabályait! Crazy Football a kampány címe. 

"Abszolút őrültség, imádom."

Ehhez nyerték meg Bogdán Ádám magyar válogatott kapust, jelenleg a Liverpool játékosát. Ő a Pepsi dilifocijának az arca, amúgy pedig már korábban is dolgozott a cégnek a különféle üdítőízek bevezető kampányában. A mostani játék lényegében egy focilabdával játszott paintball. Lent látható az erről szóló videó. Influenszerek is szerepelnek bennük, ők a játékosok, akik "a fiatalokat" képviselik.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés