hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bödőcs Tibor aranyat nyert az OVA-n

Kiosztottuk a 2017-es Online Video Awards díjakat, összesen 13 talált gazdára.

hirdetés

Kilencedik alkalommal hirdettük meg a versenyt, idén összesen 68 nevezés érkezett, amelyből 30 került a shortlistre. Végül a zsűri 13 alkotást díjazott.

Az Online Video Award versenyünk célja, hogy megtaláljuk Magyarország legjobb, online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmait, továbbá bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk az elterjedt tartalomtípus tehetséges előállítóinak. 

A zsűriben idén Csényi Kati (Cydfilms) volt a zsűrielnök, a zsűri további tagjai pedig:

Áprily Zoltán, filmes szakember, Benyó Rita (ATV - Heti Napló), Fiantok Dániel (Index), Jancsik Juli (Paprika Latino), Jedlicska Márton (Umbrella), Szabó Gergő (Special Effects Media), Szerényi Szabolcs (Kreatív) és Szombat Éva (PPH Media) voltak.

Mutatjuk a díjkiosztón készült képeket és persze a nyerteseket is:

További képekért kattintson!
 

Szerkesztett online-videós tartalmak

Online sorozatok, rövidfilmek, dokumentumfilmek

Arany

Egy nap az életünkből: a drogfogyasztó emberek világa

pályázó: Jogriporter Alapítvány

Ezüst

Tessék

pályázó: Melvin Production

Bronz

Láthatatlan Budapest (2.évad)

pályázó: Igen Média

 

 

Márkázott online-videós tartalmak

Klasszikus online reklámfilmek, vírusreklámok

Arany

Gyere haza, fiatal! (Bödőcs Londonban)

pályázó: Viacom

Ezüst

Hohes C – On the Go

pályázó: Cydfilms

Ezüst

Helyszín: Comedy Central (1.rész, Csőre Gábor)

pályázó: Viacom

 

 

Márkázott sorozat, rövidfilm

Arany

E1ső a biztonság – Sütő Zoltán története

pályázó: McCann Budapest

Ezüst

Suzuki – Támad a banda

pályázó: Friendly Creative Agency

Bronz

Az Állampolgár

pályázó: McCann Budapest

 

Bronz

Heineken – Veszély a Nyúlimádat Ünnepén! A híres kutató feltárja a titkot!

Uniomedia Communications

társpályázó: Jivens O. Breewenses

 

Bemutatkozó film, pr-film

Arany

WING Urban Beats

pályázó: Activity Group

 

Ezüst

Dubicz Borászat és Szőlőbirtok image film

pályázó: Meraki Marketing

 

Televíziók online megjelenései

Televízióban futó műsorpromóciók, filmes trailerek

Ezüst

Aranyélet karácsony

pályázó: Robbit Creative

társpályázó: HBO Magyarország

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Soft Opening célja, hogy a gyerekek mellett a szülőket is bevonja a sztoriba.

A nagy adag nosztalgiázás mellé új reklámfilm is készült.

A Sherpa 10 éves születésnapját ünneplő hirdetéseinek megtervezését a TBWA/Helsinkire bízta.

A főpolgármester ezt megválasztása utáni egyik első interjújában ígérte meg.

A felálló önkormányzatok médiára szánt költségvetése adná a fő forrást.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés