hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bödőcs Tibor aranyat nyert az OVA-n

Kiosztottuk a 2017-es Online Video Awards díjakat, összesen 13 talált gazdára.

hirdetés

Kilencedik alkalommal hirdettük meg a versenyt, idén összesen 68 nevezés érkezett, amelyből 30 került a shortlistre. Végül a zsűri 13 alkotást díjazott.

Az Online Video Award versenyünk célja, hogy megtaláljuk Magyarország legjobb, online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmait, továbbá bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk az elterjedt tartalomtípus tehetséges előállítóinak. 

A zsűriben idén Csényi Kati (Cydfilms) volt a zsűrielnök, a zsűri további tagjai pedig:

Áprily Zoltán, filmes szakember, Benyó Rita (ATV - Heti Napló), Fiantok Dániel (Index), Jancsik Juli (Paprika Latino), Jedlicska Márton (Umbrella), Szabó Gergő (Special Effects Media), Szerényi Szabolcs (Kreatív) és Szombat Éva (PPH Media) voltak.

Mutatjuk a díjkiosztón készült képeket és persze a nyerteseket is:

További képekért kattintson!
 

Szerkesztett online-videós tartalmak

Online sorozatok, rövidfilmek, dokumentumfilmek

Arany

Egy nap az életünkből: a drogfogyasztó emberek világa

pályázó: Jogriporter Alapítvány

Ezüst

Tessék

pályázó: Melvin Production

Bronz

Láthatatlan Budapest (2.évad)

pályázó: Igen Média

 

 

Márkázott online-videós tartalmak

Klasszikus online reklámfilmek, vírusreklámok

Arany

Gyere haza, fiatal! (Bödőcs Londonban)

pályázó: Viacom

Ezüst

Hohes C – On the Go

pályázó: Cydfilms

Ezüst

Helyszín: Comedy Central (1.rész, Csőre Gábor)

pályázó: Viacom

 

 

Márkázott sorozat, rövidfilm

Arany

E1ső a biztonság – Sütő Zoltán története

pályázó: McCann Budapest

Ezüst

Suzuki – Támad a banda

pályázó: Friendly Creative Agency

Bronz

Az Állampolgár

pályázó: McCann Budapest

 

Bronz

Heineken – Veszély a Nyúlimádat Ünnepén! A híres kutató feltárja a titkot!

Uniomedia Communications

társpályázó: Jivens O. Breewenses

 

Bemutatkozó film, pr-film

Arany

WING Urban Beats

pályázó: Activity Group

 

Ezüst

Dubicz Borászat és Szőlőbirtok image film

pályázó: Meraki Marketing

 

Televíziók online megjelenései

Televízióban futó műsorpromóciók, filmes trailerek

Ezüst

Aranyélet karácsony

pályázó: Robbit Creative

társpályázó: HBO Magyarország

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés