hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bödőcs Tibor aranyat nyert az OVA-n

Kiosztottuk a 2017-es Online Video Awards díjakat, összesen 13 talált gazdára.

hirdetés

Kilencedik alkalommal hirdettük meg a versenyt, idén összesen 68 nevezés érkezett, amelyből 30 került a shortlistre. Végül a zsűri 13 alkotást díjazott.

Az Online Video Award versenyünk célja, hogy megtaláljuk Magyarország legjobb, online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmait, továbbá bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk az elterjedt tartalomtípus tehetséges előállítóinak. 

A zsűriben idén Csényi Kati (Cydfilms) volt a zsűrielnök, a zsűri további tagjai pedig:

Áprily Zoltán, filmes szakember, Benyó Rita (ATV - Heti Napló), Fiantok Dániel (Index), Jancsik Juli (Paprika Latino), Jedlicska Márton (Umbrella), Szabó Gergő (Special Effects Media), Szerényi Szabolcs (Kreatív) és Szombat Éva (PPH Media) voltak.

Mutatjuk a díjkiosztón készült képeket és persze a nyerteseket is:

További képekért kattintson!
 

Szerkesztett online-videós tartalmak

Online sorozatok, rövidfilmek, dokumentumfilmek

Arany

Egy nap az életünkből: a drogfogyasztó emberek világa

pályázó: Jogriporter Alapítvány

Ezüst

Tessék

pályázó: Melvin Production

Bronz

Láthatatlan Budapest (2.évad)

pályázó: Igen Média

 

 

Márkázott online-videós tartalmak

Klasszikus online reklámfilmek, vírusreklámok

Arany

Gyere haza, fiatal! (Bödőcs Londonban)

pályázó: Viacom

Ezüst

Hohes C – On the Go

pályázó: Cydfilms

Ezüst

Helyszín: Comedy Central (1.rész, Csőre Gábor)

pályázó: Viacom

 

 

Márkázott sorozat, rövidfilm

Arany

E1ső a biztonság – Sütő Zoltán története

pályázó: McCann Budapest

Ezüst

Suzuki – Támad a banda

pályázó: Friendly Creative Agency

Bronz

Az Állampolgár

pályázó: McCann Budapest

 

Bronz

Heineken – Veszély a Nyúlimádat Ünnepén! A híres kutató feltárja a titkot!

Uniomedia Communications

társpályázó: Jivens O. Breewenses

 

Bemutatkozó film, pr-film

Arany

WING Urban Beats

pályázó: Activity Group

 

Ezüst

Dubicz Borászat és Szőlőbirtok image film

pályázó: Meraki Marketing

 

Televíziók online megjelenései

Televízióban futó műsorpromóciók, filmes trailerek

Ezüst

Aranyélet karácsony

pályázó: Robbit Creative

társpályázó: HBO Magyarország

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés