hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bödőcs Tibor aranyat nyert az OVA-n

Kiosztottuk a 2017-es Online Video Awards díjakat, összesen 13 talált gazdára.

hirdetés

Kilencedik alkalommal hirdettük meg a versenyt, idén összesen 68 nevezés érkezett, amelyből 30 került a shortlistre. Végül a zsűri 13 alkotást díjazott.

Az Online Video Award versenyünk célja, hogy megtaláljuk Magyarország legjobb, online felhasználásra és fogyasztásra készített mozgóképes tartalmait, továbbá bemutatkozási lehetőséget biztosítsunk az elterjedt tartalomtípus tehetséges előállítóinak. 

A zsűriben idén Csényi Kati (Cydfilms) volt a zsűrielnök, a zsűri további tagjai pedig:

Áprily Zoltán, filmes szakember, Benyó Rita (ATV - Heti Napló), Fiantok Dániel (Index), Jancsik Juli (Paprika Latino), Jedlicska Márton (Umbrella), Szabó Gergő (Special Effects Media), Szerényi Szabolcs (Kreatív) és Szombat Éva (PPH Media) voltak.

Mutatjuk a díjkiosztón készült képeket és persze a nyerteseket is:

További képekért kattintson!
 

Szerkesztett online-videós tartalmak

Online sorozatok, rövidfilmek, dokumentumfilmek

Arany

Egy nap az életünkből: a drogfogyasztó emberek világa

pályázó: Jogriporter Alapítvány

Ezüst

Tessék

pályázó: Melvin Production

Bronz

Láthatatlan Budapest (2.évad)

pályázó: Igen Média

 

 

Márkázott online-videós tartalmak

Klasszikus online reklámfilmek, vírusreklámok

Arany

Gyere haza, fiatal! (Bödőcs Londonban)

pályázó: Viacom

Ezüst

Hohes C – On the Go

pályázó: Cydfilms

Ezüst

Helyszín: Comedy Central (1.rész, Csőre Gábor)

pályázó: Viacom

 

 

Márkázott sorozat, rövidfilm

Arany

E1ső a biztonság – Sütő Zoltán története

pályázó: McCann Budapest

Ezüst

Suzuki – Támad a banda

pályázó: Friendly Creative Agency

Bronz

Az Állampolgár

pályázó: McCann Budapest

 

Bronz

Heineken – Veszély a Nyúlimádat Ünnepén! A híres kutató feltárja a titkot!

Uniomedia Communications

társpályázó: Jivens O. Breewenses

 

Bemutatkozó film, pr-film

Arany

WING Urban Beats

pályázó: Activity Group

 

Ezüst

Dubicz Borászat és Szőlőbirtok image film

pályázó: Meraki Marketing

 

Televíziók online megjelenései

Televízióban futó műsorpromóciók, filmes trailerek

Ezüst

Aranyélet karácsony

pályázó: Robbit Creative

társpályázó: HBO Magyarország

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés