hirdetés
hirdetés
hirdetés

Biztosítók sajtója: a Generali szerepelt a legtöbbet

Az Imedia vizsgálta a biztosítók júliusi médiamegjelenéseit. Főleg viharkárok révén, de utazásiiroda-csőd kapcsán és saját futóappal is bekerültek a sajtóba.

hirdetés

Ezúttal a biztosítószektor médiamegjelenéseiről készített részletes elemzést az Imedia médiafigyelő az általuk szemlézett források alapján. A kutatáshoz a júliusi hónapot vizsgálták, az eredményeket itt, a Kreatívon mutatjuk be először.

Az adatok szerint a legtöbbet a Generali szerepelt a napirenden, a hozzájuk köthető megjelenések elérése meghaladta a 15 milliót. Átvitte a tízmilliós küszöbet az Aegon és a Groupama is. A hónap meghatározó szektorhírei a viharkárok voltak, így a vagyonbiztosítások egyértelműen dominálták az időszakot – áll Reiter Viktor elemzésében. A nyolc vizsgált biztosító összesen csaknem 550 médiamegjelenésben szerepelt a cég adatbázisa szerint..

A biztosítók megjelenéseinek többsége a nyári viharkárok miatt került a napirendre. A listavezető Generali jelentős elérést generált még a lakáspiac trendjeit elemző felmérésével, míg az Aegon nyugdíjfelkészültségi indexével került több alkalommal a sajtóba. Az NN Biztosító legsikeresebb kommunikációja futóappjához volt köthető, míg az Uniqa-t a Green Holidays csődje emelte a lista negyedik helyére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Még jó párat kell aludni addig, hogy itthon is legálisan lehessen nézni Baby Yoda kalandjait.

A hírt a főszerepet játszó Ewan McGregor is megerősítette, de szerinte nem annyira drámai a helyzet.

Sztereotípiákkal dagasztja az amerikai kebleket a Budweiser a Super Bowl alatt.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés