hirdetés
hirdetés
hirdetés

Biztosítók sajtója: a Generali szerepelt a legtöbbet

Az Imedia vizsgálta a biztosítók júliusi médiamegjelenéseit. Főleg viharkárok révén, de utazásiiroda-csőd kapcsán és saját futóappal is bekerültek a sajtóba.

hirdetés

Ezúttal a biztosítószektor médiamegjelenéseiről készített részletes elemzést az Imedia médiafigyelő az általuk szemlézett források alapján. A kutatáshoz a júliusi hónapot vizsgálták, az eredményeket itt, a Kreatívon mutatjuk be először.

Az adatok szerint a legtöbbet a Generali szerepelt a napirenden, a hozzájuk köthető megjelenések elérése meghaladta a 15 milliót. Átvitte a tízmilliós küszöbet az Aegon és a Groupama is. A hónap meghatározó szektorhírei a viharkárok voltak, így a vagyonbiztosítások egyértelműen dominálták az időszakot – áll Reiter Viktor elemzésében. A nyolc vizsgált biztosító összesen csaknem 550 médiamegjelenésben szerepelt a cég adatbázisa szerint..

A biztosítók megjelenéseinek többsége a nyári viharkárok miatt került a napirendre. A listavezető Generali jelentős elérést generált még a lakáspiac trendjeit elemző felmérésével, míg az Aegon nyugdíjfelkészültségi indexével került több alkalommal a sajtóba. Az NN Biztosító legsikeresebb kommunikációja futóappjához volt köthető, míg az Uniqa-t a Green Holidays csődje emelte a lista negyedik helyére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés