hirdetés
hirdetés
hirdetés

Biztosítók sajtója: a Generali szerepelt a legtöbbet

Az Imedia vizsgálta a biztosítók júliusi médiamegjelenéseit. Főleg viharkárok révén, de utazásiiroda-csőd kapcsán és saját futóappal is bekerültek a sajtóba.

hirdetés

Ezúttal a biztosítószektor médiamegjelenéseiről készített részletes elemzést az Imedia médiafigyelő az általuk szemlézett források alapján. A kutatáshoz a júliusi hónapot vizsgálták, az eredményeket itt, a Kreatívon mutatjuk be először.

Az adatok szerint a legtöbbet a Generali szerepelt a napirenden, a hozzájuk köthető megjelenések elérése meghaladta a 15 milliót. Átvitte a tízmilliós küszöbet az Aegon és a Groupama is. A hónap meghatározó szektorhírei a viharkárok voltak, így a vagyonbiztosítások egyértelműen dominálták az időszakot – áll Reiter Viktor elemzésében. A nyolc vizsgált biztosító összesen csaknem 550 médiamegjelenésben szerepelt a cég adatbázisa szerint..

A biztosítók megjelenéseinek többsége a nyári viharkárok miatt került a napirendre. A listavezető Generali jelentős elérést generált még a lakáspiac trendjeit elemző felmérésével, míg az Aegon nyugdíjfelkészültségi indexével került több alkalommal a sajtóba. Az NN Biztosító legsikeresebb kommunikációja futóappjához volt köthető, míg az Uniqa-t a Green Holidays csődje emelte a lista negyedik helyére.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés