hirdetés
hirdetés
hirdetés

Biztosítási magazin jelent meg a piacon

Új kiadvánnyal lép a magazinpiacra a Keszthelyi Holding Zrt-hez tartozó Keszthelyi Média. A Biztosítárs Magazin negyedévente, ötezer példányszámban megjelenő kiadvány, amely a kiadó szándéka szerint a lakosságot és az üzleti szférát egyaránt célozza.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A márkák tavaly tavaszi vírusreakciói önálló kategóriát kapnak Rapid Response néven, és külön zsűrit szervezünk a craft kategóriákra, egyébként minden más ismerős lesz.

.Bracsok István és Jay Walker is csatlakozott a kezdeményezéshez.

Idén az Országos Mentőszolgálatra szavaztak a legtöbben. 

Szerintük az iparág üzleti modellje mellett az információhoz való jog is sérül amiatt, hogy a Magyar Posta felfüggeszti a napilapok kézbesítését. 

A Magyar Orvosi Kamara (MOK) februárban oltásösztönző kampányt indított, hogy egyértelműen átadja a lakosságnak az üzenetet: csak akkor térhet vissza a normális, megszokott életünk, ha minél hamarabb a lehető legtöbb ember beoltatja magát.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

10 hónap kihagyás után újra nyomtatásba kerül az autós magazin. 

A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret a Westend.

Az ügyészség szerint az énekes véralkoholszintje a határérték alatt volt a letartóztatáskor.

Július 1-től minden kiadó egyéni problémája, hogyan jut el az újság az előfizetőhöz.

Március 9-ig lehet jelentkezni nonprofit szervezeteknek a hallgatói kezdeményezésként létrejött MOME Movement arculati pályázatára. 

hirdetés
hirdetés

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 12.