hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bikinis lányok között rappel Icuka a CBA új reklámjában

Van benne tejfölnyalogatás és strandröplabdázás is a szárazgőzzel elárasztott boltban. 

hirdetés

A Propeller.hu-n vettük észre, hogy augusztus 1-jén megjelent a CBA saját márkás termékcsaládjának, a Pirosnak a nyári reklámszpotja. Amint arról a Kreatív is beszámolt, a CBA március óta a Douplával dolgozik együtt. Akkor így írtunk: miután a Doupla nyerte „a Piros néven futó új saját márkás termékek idei bevezető kommunikációjára kiírt tendert. „Kellően merész és kreatív koncepciót, ugyanakkor magabiztos stratégiai tudást és sokrétű digitális tapasztalatot vártunk a nyertes ügynökségtől, ezért döntöttünk úgy, hogy a Doupla csapatát bízzuk meg” – fogalmaz az első szpotról szóló közleményben Dárdai Adrienn, a CBA marketingigazgatója az eredményt kommentálva."

A most megjelent reklám koncepciója valóban merész a #metoo korában, ugyanis Icuka egy csapat bikinis lány (és egy fürdőruhás, szakállas fiú) között rappeli el, hogy miért jó nyáron is a Piros termékcsaládot választani, akik tejfölt nyalogatnak a szájuk széléről, vízipuskával lövöldözik egymást, valamint strandröplabdáznak (a szárazgőzzel elárasztott boltban!), a szpot végén az egyik hölgyről pedig még a felső is lekerül. Ezután következik a tagline: „Kedvező ár, ellenőrzött minőség".

Kérdéseket tettünk fel a Douplának arról, hogy mi volt pontosan a kreatívkoncepció, de nem kívánták kommentálni kérdéseinket (a szpotot eleve csak a bulvársajtóval osztották meg). Ugyanezeket a kérdéseket a CBA marketingigazgatójának, Dárdai Adriennek is feltettük, aki azt válaszolta, a szpot általunk észlelt szexizmusára vonatkozó kérdésünk prejudikál, így nem is kívánnak arra reagálni.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés