hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bezárt a Team

Az összes munkatárs távozott az idén veszteséges Team reklámügynökségtől. A cég a jövőben a Y&R címén érhető el.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A konzervatív feminista fórum podcastokat is indított.

Nyerspezsgő-pincétől a helyi menő péksékig. Rádiós, online és magazinos megjelenéseket értek el vele.

A SorozatWiki szellőztette meg.

Külön kategóriát kapott a covidra adott kommunikációs válasz, és idéntől száműztük az AVE-egyenértéket a zsűrizés szempontjai közül.

November 25-én színes gólokkal megspékelt változatban lesz látható a legendás mérkőzés. A projektet a Mito vezette fel, az ő kampánybejelentőjüket olvashatjátok.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez van. sudden death, az erős fennmarad és megalkuszik, a gyengének meg megisszák a vérét. irány Dubai!
R.I.P. Team!
#
bár már egy ideje nyílt titokként kezeli a dolgot a szakma, azért azt gondoltam, h ennél több reakciót vált ki a hivatalos bejelentés,
mindenesetre én reklámosként (nem, nem voltam teames) és reklámfogyasztóként (najó, a papapapát és a stipistopit nem számolom ide) egyaránt sajnálom, h így alakult,
egy színfolttal, egy kreatív műhellyel, egy csapattal kevesebb...
#
Bery, köszi, megfontoljuk!
#
Inséges időket élünk. Az ügynökségek bevételből élnek. Bevétel meg az ügyfelelktől jön. Számos - elsősorban nem "One-stop-shop" ügynökség a szervezeti
struktúrába beillesztett olyan (szak)embereket (stratégiai tervező, üzletfejlesztési igazgató-new business director), akik szenzitív piacismeretük, tudáskészletük
okán hozzájárulhatnak az ügyfélkör megtartásához, vagy bővítéséhez.

A new business directorok szerepe jelentősen felértékelődhet mostanság. Volt már egyszer a Kreatívban egy körkérdés velük kapcsolatban. Érdemes lenne egy
keresztmetszeti kutatás keretében feltérképezni, hogy mostanság a jól bevált ügyfélszerzési- ügyfélkörbővítési metódusokon kívül vajon mivel bővítik-e szakmai
repertoárjukat. Hogyan járulnak hozzá a túléléshez. S egyáltalán a potenciális ügyfél megszerzésének milyen útjai ismertek a hazai üzletfejlesztési igazgatók
körében.

Érdekes lenne, szerintem!

???
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés