hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bezárt a Team

Az összes munkatárs távozott az idén veszteséges Team reklámügynökségtől. A cég a jövőben a Y&R címén érhető el.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Már egy ideje fejlesztik, a bétát a legnagyobb világmárkák is kipróbálták már. 

Visszatérés Epipóba, Anyáim története és a Dívák is érkezik az HBO-ra és az HBO GO-ra idén és jövő év elején.

Hamarosan indul az NBA-szezon Amerikában, a Sport TV pedig ráhangolásképpen július 12-től három vasárnapon keresztül magyar kommentárral mutatja Jordan karrierjének 3 ikonikus mérkőzését.

Kollányi Zsuzsi, Lotfi Begi és DR BRS újragondolták a Régi nyár című slágert.

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez van. sudden death, az erős fennmarad és megalkuszik, a gyengének meg megisszák a vérét. irány Dubai!
R.I.P. Team!
#
bár már egy ideje nyílt titokként kezeli a dolgot a szakma, azért azt gondoltam, h ennél több reakciót vált ki a hivatalos bejelentés,
mindenesetre én reklámosként (nem, nem voltam teames) és reklámfogyasztóként (najó, a papapapát és a stipistopit nem számolom ide) egyaránt sajnálom, h így alakult,
egy színfolttal, egy kreatív műhellyel, egy csapattal kevesebb...
#
Bery, köszi, megfontoljuk!
#
Inséges időket élünk. Az ügynökségek bevételből élnek. Bevétel meg az ügyfelelktől jön. Számos - elsősorban nem "One-stop-shop" ügynökség a szervezeti
struktúrába beillesztett olyan (szak)embereket (stratégiai tervező, üzletfejlesztési igazgató-new business director), akik szenzitív piacismeretük, tudáskészletük
okán hozzájárulhatnak az ügyfélkör megtartásához, vagy bővítéséhez.

A new business directorok szerepe jelentősen felértékelődhet mostanság. Volt már egyszer a Kreatívban egy körkérdés velük kapcsolatban. Érdemes lenne egy
keresztmetszeti kutatás keretében feltérképezni, hogy mostanság a jól bevált ügyfélszerzési- ügyfélkörbővítési metódusokon kívül vajon mivel bővítik-e szakmai
repertoárjukat. Hogyan járulnak hozzá a túléléshez. S egyáltalán a potenciális ügyfél megszerzésének milyen útjai ismertek a hazai üzletfejlesztési igazgatók
körében.

Érdekes lenne, szerintem!

???
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés