hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bezárt a Team

Az összes munkatárs távozott az idén veszteséges Team reklámügynökségtől. A cég a jövőben a Y&R címén érhető el.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
ez van. sudden death, az erős fennmarad és megalkuszik, a gyengének meg megisszák a vérét. irány Dubai!
R.I.P. Team!
#
bár már egy ideje nyílt titokként kezeli a dolgot a szakma, azért azt gondoltam, h ennél több reakciót vált ki a hivatalos bejelentés,
mindenesetre én reklámosként (nem, nem voltam teames) és reklámfogyasztóként (najó, a papapapát és a stipistopit nem számolom ide) egyaránt sajnálom, h így alakult,
egy színfolttal, egy kreatív műhellyel, egy csapattal kevesebb...
#
Bery, köszi, megfontoljuk!
#
Inséges időket élünk. Az ügynökségek bevételből élnek. Bevétel meg az ügyfelelktől jön. Számos - elsősorban nem "One-stop-shop" ügynökség a szervezeti
struktúrába beillesztett olyan (szak)embereket (stratégiai tervező, üzletfejlesztési igazgató-new business director), akik szenzitív piacismeretük, tudáskészletük
okán hozzájárulhatnak az ügyfélkör megtartásához, vagy bővítéséhez.

A new business directorok szerepe jelentősen felértékelődhet mostanság. Volt már egyszer a Kreatívban egy körkérdés velük kapcsolatban. Érdemes lenne egy
keresztmetszeti kutatás keretében feltérképezni, hogy mostanság a jól bevált ügyfélszerzési- ügyfélkörbővítési metódusokon kívül vajon mivel bővítik-e szakmai
repertoárjukat. Hogyan járulnak hozzá a túléléshez. S egyáltalán a potenciális ügyfél megszerzésének milyen útjai ismertek a hazai üzletfejlesztési igazgatók
körében.

Érdekes lenne, szerintem!

???
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés