hirdetés
hirdetés
hirdetés

Betty, a csúnya lány hivatalosan is retrónak számít!

Legalábbis így hirdeti az Izaura TV. "Beatriz Pinzón Solano kitűnő közgazdász, csak egyetlen hibája van". Az őt megformáló színésznő állítólag bomba formában és kétgyermekes családanya.

hirdetés

A Betty, a csúnya lány című kolumbiai szappanopera a kétezres években ment több magyar csatornán. A romantikus sorozat amúgy 1999-es, legalábbis a Port.hu szerint, amely weboldal szinopszisát szó szerint idézzük: "A sorozat Beatriz Pinzón Solano történetét meséli el, aki kitűnő közgazdász, és pénzügyi szakember, csak egyetlen hibája van: hogy csúnya. (...) Ezért míg a szomszéd fiatalok a diszkóban mulatnak, és kísérleteznek a szerelemmel, Betty minden idejét és energiáját a tanulmányainak szenteli, és fényes szakmai karrierre készül. Döntését nagyon helyesli apja, aki túlzottan aggályoskodó és sokat követel a gyermekétől."

Betty aztán szerelmes lesz, és bár nem követtük a sorozatot, de feltehetően a végére az is kiderül, hogy Betty nem is csúnya, ha leveszi a szemüvegét és a fogszabályozóját. Bár nem vennénk el Bettytől "egyetlen hibáját".

A sorozat az Izaura TV-n "tér vissza", március 26-tól sugározzák minden hétköznap este 7 órakor. A közlemény "retro kedvencként hivatkozik" rá, és egyéb információkat is tartalmaz, például: "a Bettyt megformáló Anna Maria Orozco ma már kétgyermekes édesanya, bomba formában van".

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés