hirdetés
hirdetés
hirdetés

Betty, a csúnya lány hivatalosan is retrónak számít!

Legalábbis így hirdeti az Izaura TV. "Beatriz Pinzón Solano kitűnő közgazdász, csak egyetlen hibája van". Az őt megformáló színésznő állítólag bomba formában és kétgyermekes családanya.

hirdetés

A Betty, a csúnya lány című kolumbiai szappanopera a kétezres években ment több magyar csatornán. A romantikus sorozat amúgy 1999-es, legalábbis a Port.hu szerint, amely weboldal szinopszisát szó szerint idézzük: "A sorozat Beatriz Pinzón Solano történetét meséli el, aki kitűnő közgazdász, és pénzügyi szakember, csak egyetlen hibája van: hogy csúnya. (...) Ezért míg a szomszéd fiatalok a diszkóban mulatnak, és kísérleteznek a szerelemmel, Betty minden idejét és energiáját a tanulmányainak szenteli, és fényes szakmai karrierre készül. Döntését nagyon helyesli apja, aki túlzottan aggályoskodó és sokat követel a gyermekétől."

Betty aztán szerelmes lesz, és bár nem követtük a sorozatot, de feltehetően a végére az is kiderül, hogy Betty nem is csúnya, ha leveszi a szemüvegét és a fogszabályozóját. Bár nem vennénk el Bettytől "egyetlen hibáját".

A sorozat az Izaura TV-n "tér vissza", március 26-tól sugározzák minden hétköznap este 7 órakor. A közlemény "retro kedvencként hivatkozik" rá, és egyéb információkat is tartalmaz, például: "a Bettyt megformáló Anna Maria Orozco ma már kétgyermekes édesanya, bomba formában van".

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Novembertől a Skivak felel a logisztikai szolgáltatásokat nyújtó vállalat közösségi média kommunikációjáért.

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés