hirdetés
hirdetés
hirdetés

Betty, a csúnya lány hivatalosan is retrónak számít!

Legalábbis így hirdeti az Izaura TV. "Beatriz Pinzón Solano kitűnő közgazdász, csak egyetlen hibája van". Az őt megformáló színésznő állítólag bomba formában és kétgyermekes családanya.

hirdetés

A Betty, a csúnya lány című kolumbiai szappanopera a kétezres években ment több magyar csatornán. A romantikus sorozat amúgy 1999-es, legalábbis a Port.hu szerint, amely weboldal szinopszisát szó szerint idézzük: "A sorozat Beatriz Pinzón Solano történetét meséli el, aki kitűnő közgazdász, és pénzügyi szakember, csak egyetlen hibája van: hogy csúnya. (...) Ezért míg a szomszéd fiatalok a diszkóban mulatnak, és kísérleteznek a szerelemmel, Betty minden idejét és energiáját a tanulmányainak szenteli, és fényes szakmai karrierre készül. Döntését nagyon helyesli apja, aki túlzottan aggályoskodó és sokat követel a gyermekétől."

Betty aztán szerelmes lesz, és bár nem követtük a sorozatot, de feltehetően a végére az is kiderül, hogy Betty nem is csúnya, ha leveszi a szemüvegét és a fogszabályozóját. Bár nem vennénk el Bettytől "egyetlen hibáját".

A sorozat az Izaura TV-n "tér vissza", március 26-tól sugározzák minden hétköznap este 7 órakor. A közlemény "retro kedvencként hivatkozik" rá, és egyéb információkat is tartalmaz, például: "a Bettyt megformáló Anna Maria Orozco ma már kétgyermekes édesanya, bomba formában van".

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tökéletesen leképezi azt, mit gondol a fél világ a két elnök közti csúcstalálkozóról.

A mindig jól értesült filmes szaklap, a Variety emlegeti a versenyszekció esélyesei között a Sunsetet.

A négy sas a Duna-toronyból és egy hőlégballonból indulva filmezte a várost.

A Class FM helyén júniusban induló országos kereskedelmi frekvencia.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés