hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszéljünk az About you kampányról!

Az utóbbi egy hétben szinte biztos, hogy a magyar felhasználók nagy százaléka lépten-nyomon, naponta többször is beleütközött a már Magyarországon is elérhető About you webshop hirdetéseibe a fellelhető összes médiafelületen. Gulyás Lídia, az Artificial Group content kreatívja és influencer specialistája ennek kapcsán tollat ragadott, és véleménycikkben írta le szakmai gondolatait a kampányról.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Gulyás Lídia, digital content creative, influencer specialista
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A feleséget kereső Samu láma ezen a díjátadón is nagyot ment.

A Google ismét kiadta a rendes éves keresési összesítését.

A mai mutatványszám után január 13-tól indul a napi terjesztés.

Az ünnepeket külön töltő pár áll a szpot középpontjában.

Ezt mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott podcast-interjújában.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Röviden: LOL.
Hosszabban: Ez a cikk és vélemény tökéletes példája annak, hogy mekkora önámításban él a hazai szakma, élén a "specialistákkal". Egyediségről, kreativitásról
és trendiségről beszélnek az ügynökségek, mikor egyetlen dolog számít igazán - hogy mennyit csengetnek hó végén a vásárlók a cégnek. Meg lehetne nézni majd év
végén a céges adatokat, hogy mennyire jött be ez a kampány. Várhatóan nagyon. Ameddig ezt nem látják be az ügynökségek, addig marad az önszórakoztatás és az
önámítás meg az arról való álmodozás, hogy a "kreatív" (de inkább kreatívnak hitt díjátadókra gyártott) megoldások mennyire maradnak meg a fogyasztókban ezekkel a
"nem eredeti" kampányokkal szemben. Válasz: semennyire.
hirdetés

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Az abszolút győztes a Mateking.hu, az Internet Kultúra Fővárosa pedig Debrecen lett az MMSz által szervezett megmérettetésen.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés