hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszéljünk az About you kampányról!

Az utóbbi egy hétben szinte biztos, hogy a magyar felhasználók nagy százaléka lépten-nyomon, naponta többször is beleütközött a már Magyarországon is elérhető About you webshop hirdetéseibe a fellelhető összes médiafelületen. Gulyás Lídia, az Artificial Group content kreatívja és influencer specialistája ennek kapcsán tollat ragadott, és véleménycikkben írta le szakmai gondolatait a kampányról.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Gulyás Lídia, digital content creative, influencer specialista
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A negyedik Carbon Open House a „Do u speak Z?” címet kapta.

A Magyar Marketing Szövetség ismét az elmúlt egy év legjobb marketingmunkáit keresi.

Megéri átláthatónak lenni: a print piac elmúlt évi reklámbevételének 87 százalékát a MATESZ által auditált és/vagy a NOK-ban mért lapok vitték. (X)

1400 érdeklődő és teltházas afterparty követte az első ilyen eseményt.

A nemzetközi pr-szövetség tagjai között hónapok óta zajlik erről egy egyeztetés.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Röviden: LOL.
Hosszabban: Ez a cikk és vélemény tökéletes példája annak, hogy mekkora önámításban él a hazai szakma, élén a "specialistákkal". Egyediségről, kreativitásról
és trendiségről beszélnek az ügynökségek, mikor egyetlen dolog számít igazán - hogy mennyit csengetnek hó végén a vásárlók a cégnek. Meg lehetne nézni majd év
végén a céges adatokat, hogy mennyire jött be ez a kampány. Várhatóan nagyon. Ameddig ezt nem látják be az ügynökségek, addig marad az önszórakoztatás és az
önámítás meg az arról való álmodozás, hogy a "kreatív" (de inkább kreatívnak hitt díjátadókra gyártott) megoldások mennyire maradnak meg a fogyasztókban ezekkel a
"nem eredeti" kampányokkal szemben. Válasz: semennyire.

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés