hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beszélgessünk a hüvelygombáról

Egyszer a tudomány bebizonyítja, hogy mégsem annyira jó üzlet odaszarni tízmillió nappaliba és hálószobába.
hirdetés
És ha már, akkor egyben a lábgombáról és az összes váladékozással kapcsolatos reklámról. Amelyek, ha jól látom, elérték a kritikus tömeget. Valamit tenni kell! Gyakorlatilag nem múlhat el reklámblokk menstruáció, emberi paraziták, hasmenés vagy prosztatagondok nélkül. Én nem azt mondom, hogy ezekről sose beszéljünk, meg legyen tabutéma, de az azért feltűnően dekadens, hogy lassan több szó esik a szarról, mint az evésről. Merthogy ételreklám, úgy tűnik nekem, kevesebb van, még a joghurttal együtt is, amiről pedig tudja minden magyar ember, hogy nem étel, legfeljebb hozzávaló.

Lehet azon elmélkedni, hogy milyen álszemérmes a mi társadalmunk, ha még a híg székletről se vagyunk hajlandók akármikor beszélgetni, nemhogy a hüvelygombáról. De tény, hogy normális, emberek közti kommunikációban ez csak időnként téma, és picivel diszkrétebben. Valahogy szokássá vált arra nevelni a kisgyerekeket, hogy asztalnál vagy társaságban ne túrják az orrukat, ne böfögjenek, és ne témázzanak a kakiról.

Viszont már csak úgy működik a rendszer, hogy valakinek vécépapírt és hüvelygomba elleni kúpot is gyártania kell. Ha meg gyártja, akkor szeretne ebből mocskosul gazdag lenni, tehát minél több kúpot akar eladni. Ha megteheti, hogy benyomja a tévébe napjában ötször, akkor megteszi. Ennek eredménye, hogy szinte minden magyar állampolgár kénytelen naponta legalább egyszer a hüvelygombával foglalkozni, pedig talán elég volna hetente egyszer. A hirdető és a médium átnyúl a Zemberek, a megalázott magyar nemzet feje fölött, és mindkettő jól jár. Amíg ebben a hitben élnek, addig nem fogják abbahagyni. Addig nem hagy alább a gusztustalankodás. Mert ezt így hívják, kisfiam, és erről nem nyitok vitát.

A gusztustalan hirdető végül is megkapja, amit akart: mindenki tudni fog a hüvelygombáról; tehát például én is. Remélem, ez még nem szexizmus, de hadd szóljak, hogy engem totál fölösleges ezzel baszkurálni, mert a hüvelygomba nem uniszex dolog. Szóval a reklámköltés felét akár fel is helyezhetné magának az illetékes mastermind a kúppal együtt, és ez vonatkozik az összes istenverte intimbetétre, tamponra és intimzuhanyra. A Tena Lady inkontinenciapelenkára különösen.

Igaz, a gusztustalanságok egy része a teljes népességhez szól: a perem alatti kakadarabkák, meg a fülzsír, mert az ellen is van szpré, hál’ istennek. Tegyük fel, hogy a hirdetőnek ez megéri. De lehet, hogy a csatornának már nem annyira, hacsak nem számít fel busás gusztustalansági pótlékot. Mert mit csinál az ember, ha rosszkor vágják a pofájába a hüvelygombát? Hát elkapcsol, mint a westernhősök, csípőből, reflexből, azonnal. Nyilván nem mértem meg, de más logikus reakció nincsen. Aztán ha elkapcsolt, tán vissza se néz többet.

Az AGB szerencsére elég nagyvonalú. A mérés erősen tompítva jelzi, hogy – többek közt az ilyen gusztustalanságok miatt – az összes normális ember, aki eléri a távirányítót, csatornát vált abban a pillanatban, amikor invitálják, hogy beszélgessünk a hüvelygombáról, vagy Ásókáról, aki a köröm alatt él. Persze, nem mindig sikerül. De előbb-utóbb az lesz ennek a vége, hogy be se kapcsolja a tévét. Hát, hiszen ha abból mindig hüvelygomba jön ki, és ő – hangsúlyozom, mint minden normális ember – nem szeretne hüvelygombát, akkor legjobban teszi, ha be sem kapcsolja azt az undorító készüléket, azt a nyálkagyárat, a slejmkutat. És ha ezt egyszer, az AGB utáni időkben megmérik, akkor megvilágosodnak a már említett mastermindok, a tamponreklámokat átirányítják a női magazinokba, a prosztatareklámokat az autós- és gamerújságokba, a médiumok pedig kifizettetik a kockázatot, hogy megundorodik tőlük a közönségük. Akkor majd talán nem ömlik a váladék ilyen vastag sugárban. Szóval remélem, egyszer a tudomány bebizonyítja, mégsem annyira jó üzlet odaszarni tízmillió nappaliba és hálószobába.
hirdetés
Hozzászólások (21 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Akkor neked meg jól jönne egy agylángolás tünetmentesítő krém, elvileg kapható, csak nem reklámozzák, mert fellázadtak az agyatlanok, hogy szerintük kirekesztő a
termék kommunikációja és rasszista. a politikai vonalat kérdezd hitetlen tamásunktól, ő talált rá a közös pontra a hüvelygomba gyűlölete és a
fideszes-kereszténydemokrata nyárspolgári nihil közt. szakmailag azonban értékes komment volt, érdemes elgondolkozni, kinek hogyan kell kommunikálni a dolgokat, erre még
nem is gondoltam, azóta viszont egyre többet.
#
jót mulattam a cikken. főleg mivel magam is hasonlóképp idegrángást kapok a témától, mégis szórakoztatott...attól viszont egyenesen agylángolást kaptam, hogy hogy
jutottak el a hozzászólók a legkülönbözőbb fröcsögős politikai megbélyegzésekig?? már a fórum is gombát kapott??
#
Hitetlen T.

milyen egy "fideszes-kereszténydemokratás nyárspolgár?"
kicsi az orra, piros ezüst csíkos pólóban borozgat a kocsisból, miközben a Székely Himnuszt üvölti egy turult röptetve és köpködi a liberál-bolsevikok 645-ös
BMW-it? és szidja a rendszert, mert neki nem jött össze, pedig meg sem próbálta, hm? majd rászól a feleségére, hogy ne vakarja már a pennát, mert az gusztustalan és
undorító és kiábrándító? vagy?

ezek szerint érdemes lenne elgondolkoznunk azon, hogy ugyanazon terméket másképp kellene kommunikálni a jobb és a baloldali érzelműek felé? a libsik vágják a
hüvelygomba reklámokat, a jobbos nácik meg inkább magyar termékekre kíváncsiak.

Szép új világ...


#
Vagy talán el kéne azon is gondolkodni, hogy én még mindíg nem tudom milyen szerrel lehet kezelni a hüvelygombát, mert a kezem annyira gyorsan megnyomja a távirányító
valamely gombját, amint felcsendül a csók és szerelem szöveg, hogy csak az a nem teljesen kívánatos rész marad meg bennem, hogy HAHAHA most már nyíltan beszélhetünk a
hüvelygombáról!
#
továbbá azzal, hogy egy potenciális megoldást reklámoz valaki egy bizonyos betegségre nem feltétlenül edukál vele, maximum tudni fogom, hogy egy ilyen probléma esetén
van egy ilyen alternatíva is a kezelésre. nem arról szól, hogy hogyan kerülhető el a hüvelygomba nem? ezen a ponton nekem borulnak azok a magyarázatok, hogy értesülnie
kell mindenkinek erről. ez nem egy non-profit, megelőző kampány, hanem egy kereskedelmi hirdetés...
a politikai meggyőződéseknek pedig nem hiszem, hogy ez lenne a fóruma. ha mégis, akkor érdemes lenne rá külön topicot nyitni, mert a nép-nemzeti vagy
szélső-liberális gondolatok nehezen találkoznak a hüvelygombával. (ha csak nem hasonlóan kellemetlenek)
#
Larvin, ha a hüvelygombáról is a zsidók, drogosok meg melegek jutnak eszedbe, akkor miről nem? :-) költői kérdés volt...
#
Kedves Hitetlen Tamáska! Nehezen vádolhatnál azzal, hogy férfiasságomban érzem magam megsértve, amiért a hüvelygombáról szólnak a reklámok. :)) Hidd el nekem, a nők
között is kevés van, aki ne utálná, hogy a tévéből a menstruációnk folyik (vagy a hüvelygombánk, vagy a hasmenésünk, vagy a gyerek pelenkája, vagy valami ilyesmi).
Engem nem vacsorázás közben zavar (nem tévézek evés közben), hanem bármikor.
Azt az érvelést, hogy van, aki legalább a reklámból értesül, hogy vannak ilyen problémák (!), teljes hülyeségnek érzem. A hüvelygomba fáj, viszket, könnyű róla
"értesülni" - normális ember ha baja van, nem a tévét kapcsolja be, hanem felkeresi az orvost. Ha meg menstruálni kezd, akkor se a tévéhez rohan, hogy hátha jön egy jó
kis tamponreklám, ami majd megmondja, hogy mit tegyen/mit vegyen. Nem kéne mindenkit hülyének nézni.
Mindenkinek van/volt (jó, a legtöbbünknek) anyukája, barátnője, sőt, orvosa és gyógyszerésze is, akiket meg lehet kérdezni ilyen dolgokról. De bemehetek egy
drogériába is, végignézhetem a teljes betét- és tamponkínálatot is, és választhatok. Ez itt nem egy lakatlan sziget, ahol az információ egyetlen forrása a tévé meg a
reklám...
Nekem sikerült kiküszöbölnöm a reklámok jó részét. Egyrészt: olvasok... (A könyvekben még nincsenek reklámok, de ha lesznek, majd átlapozom.) Mióta a
természetcsatornák is nyomják a reklámokat, felvesszük azt a pár filmet, amit meg akarunk nézni, és áttekerjük a reklámblokkot. Más adón meg szinte csak focimeccset
nézek, mert ott még nem tartunk, hogy a közvetítést megszakítva óvszer, prosztata-gyógyszer és impotenciakezelés reklámokat sugározzanak... Azt a férfiak azért
szerencsére nem tűrnék!!! Szeretem a focit! :))) (mármint az angolt és a spanyolt és a brazilt, de legjobban a jót)
#
Üdv!
Én is egy hitetlen Tamáska vagyok, de én egy másik. Szeretnék reagálni az előző hozzászólásra. Annyira, hogy képes voltam regisztrálni is miatta, szóval szeretném
kifejteni az álláspontomat hamár átverekedtem magam a procedúrán.

Szóval szerintem ti fogtok mellé, méghozzá olyan liberális-szabadosok módjára, de "nem kicsit, nagyon"! Titeket bizonyára nem izgat az, hogy éjjel-nappal orba-szájba
nyomják nektek a lábgombát és a hüvelyrákot. Valószínűleg az sem, hogy a Cool tv-n kora délután beszélgetnek az anális szex rejtelmeiről, az sem, hogy a drogosok és
melegek demonstrációkon népszerűsítik hajlamaikat. Mi fideszes-kereszténydemokratás nyárspolgárok és vonzáskörzetük még megbotránkozunk néha. Talán álszentnek
tűnik a mai világban, és minket is érdekel a szex, mi is káromkodunk, talán köztünk is vannak melegek és kábítószerhasználók is, de mi bizony ezt nem kürtöljük
világgá. A konzervatív értékrend meggátol minket abban, hogy ezt mások számára is népszerűsítsük, mint egy követendő példaként tálaljuk mások elé. Mi
belenyugszunk abba, hogy igenis van helye a tüdőrákra figyelmeztető jelzésnek a cigisdobozon. Mi is dohányzunk (én nem), de elfogadjuk, hogy, ha már "mi" így
félresikerűltünk azért nem kéne másokat is megfertőzni saját gyengeségünkkel. Manapság divat homoszexuálisnak lenni, divat folyamatosan káromkodni, divat nem tisztelni
az időseket, a szüleinket. A tv-ben gusztulanságokkal traktálnak és a viselkedési normákat már az iskolában sem tanítják. Az osztályfőnöki órák az iskolában a
hiányzások igaziolásáról szólnak és nem az erkölcsi nevelésről. A hittan messziről kerülendő és száműzve. Kultúránkat ápoló és hagyománytisztelő néptáncos,
vagy íjászkodó esetleg régi magyar szimbólumokat a polójukon viselő társaink veszélyes, radikális és nevetséges gyűlekezetnek vannak kikiáltva. Holott az idegen
kultúrák virágoznak, mert miféle idegengyűlölő az aki az útjába áll? A turul, a sámán, a jurta nevetséges fogalmak, míg a pokémon, a manga, az anime istenített és
a tömegek számára terjesztendő dolgoknak lettek kikiáltva. A beszélgetős, nevelő műsorok feketelistásak, míg a politikai propaganda és a reklám jöhet ezerrel. A
reklámokat 200%-al hangosítják a TV csatornák, hogy ne tudj még megszökni se előlük és a konyhában, a fürdőben is halld. Adventi keresztet állítani immáron
kultúraidegen, de a krisnások, a zsidók és a szekták gyülekezeteit folyamatosan mint követendő példát, kúriozumot állítják elénk. Valami olyat ami tiszta és szép.
Arról megfeledkezünk, hogy ezeknek az idegen vallásoknak a bűvöletében eltűnik nemzeti identitásunk, kultúránk, hagyományaink. Ha valaki mégis megpróbál
visszakanyarodni a konzervatív tanítások mentén azt elnyomják, szélsőségesnek és idegengyűlölőnek bélyegzik. Általános iskolám névadója Kodály zoltán forogna a
sírjában, ha megtudná, hogy a jövő nemzetéke magasról tesz arra, hogy megőrizze kultúráját, nemzeti értékeit. A nyugatot és immáron az új hullámot, a távolkeletet
majmoljuk. A nyugati szemetet esszük-isszuk és közben a magyar hungarikumot hagyjuk veszendőbe menni, hagyjuk, hogy idegen tőkések megvásárolják és tönkretegyék.
Leépítsék mint konkurenciát. Ha valaki mégis ide fektetné be a pénzét azt lecsalózzák, letolvajozzák. Földrajzi kincseinket olcsón eladjuk és ugyanazt külföldről
importáljuk (rosszabb minőségben) drágábban. Az a nemzet amely hüvelygombán, menstruáción és orrba-szájba politikai propagandán nőn fel az ne csodálkozzon, ha
elveszti értékeit. Akkor majd en csodálkozzunk, hogy a fél dunántúl németajkú és mi ismét cselédek vagyunk a külföldi arisztokrácia alkalmazásában. Tudom
demagógnak hangzik, de a jövő ilyen rosszul fest. Az ilyen médián nevelkedett generációk pedig nem tesznek, nem tehetnek ez ellen semmit. A cikk nem volt ilyen távolra
mutató és nem tisztem senkinek a tollába mondani dolgokat. A jó írások azért jók, mert különböző embereknek más-más dolog jut róla eszébe. Énnekem ez jutott
eszembe.
#
Kedves Arpad,

regi tisztelod vagyok. Ugyhogy, most fogadd el a negativ kritikat is tolem:

Mellenyultal. Raadasul olyan fideszes-keresztenydemokratas nyarsplgar modjara.

Ugy viselkedsz ebben a szosszenetben, mint a dacos kisfiu, aki egyszercsak a telapo szakallat felrehuzva meglatja a szomszed bacsi ismeros arcat es elkezdi kovetelni az igazit.
Ha a stupid alomgyartast, a szedelgo feldicserest vetned a reklemok keszitoinek szemere, az tokeletesen rendben volna. De mi a Te bajod? Az hogy huvelygomba van? Tenyleg van. Ha
pedig van - marpedig tomegesen van, akkor az oralis szexet reklamozo tomegesen elofordulo 11 ora utan kezdodo alkotasok mellett egyaltalan nem art, ha egy egy -es a jelen esetben
nem is szellemtelen - reklamban ertesul a lakossag arrol, hogy hogyan vedekezhet ellene.

Szoval a jelen estben az az erzesem, hogy te sajat ferfiassagodban erzed magad megsertve, hogy a NO mint kivanatos objektum hirtelen olyanna valik mint Nagy Natalia verseben: "En
vagyok a bombano, kinek hajlataiban gomba no".

Egyebkent tovabbra is szeretettel kivanok neked meg tobb pimaszsagot, mert abbol nyarspolgarosodo tarsadalmunkban soha nem lehet eleg

Tamaska
#
Hát, pedig szegény kölyöknek az említett kérdésekre adandó válaszokkal előbb-utóbb szembesülnie kell. Ha gondot okoz elmagyarázni, arról nem a hirdető tehet.
Ráadásul még száz helyről hallhatja ezeket a gyanús kifejezéseket a szóban forgó reklámon kívül. És egyébként még ennél sokkal kínosabbakat is tud kérdezni
mindenféle külső segítség nélkül! Egyébként speciel a hüvelygomba-reklám teljesen diszkrét a többséghez képest. Éppen az benne a csodálatos, hogy a benne szereplő
nő olyan kedélyesen beszélget a témáról, hogy az embernek szinte kedve támad hüvelygombát kapni, hogy kipróbálhassa az ellenszert.
És ne mondjátok, hogy kevesebbeket érint, mint bármelyik felső-középkategóriás autó szpotja, amiből ugye, szintén van ezer. Meddőszórás a legtöbb reklám
esetében ott van, most miért pont erre vagyunk kiakadva?
#
Kedves Canahari!

nem szeretnék támadónak tűnni, de nem érzem, hogy érdemben szóltál volna hozzá a témához. Rengeteg dologról érdemes tudni sok embernek, de kérdés, hogy mennyire
hatékony egy olyan kampány, ami nagy részt nem a célcsoportját éri el. Ha nem is vacsorázik valaki a TV előtt esténként csak elszürcsölget egy finom pohár bort/sört
és/vagy nassol, akkor sem túl kellemes találkozni egy ilyen szpottal.
Tena Ladyre is lehet, hogy mindannyiunknak szükségünk lesz idővel, de nem biztos, hogy a 30-as éveimben erre szeretnék gondolni, továbbá nemi fertőzések tömkelegét is
össze lehet szedni mégsem vagyok biztos abban, hogy erről főműsoridőben szeretnék/szeretnénk tájékozódni. Nem is beszélve arról, hogy rajtunk kívül még hány gyerek
ül ilyenkor a TV előtt...
#
Minden tiszteletem Tóta W-é, de a cikk kiindulópontja alapvetően hibás. Normális ember ebéd/vacsora/reggeli közben nem bámulja a tévét. Pont. Nálunk a családban pl. az
a szokás, hogy kaja közben beszélgetünk, olvasunk. Tudom javasolni mindenkinek ezt a rendszert.

Kettő: Higgyétek el, nem árt az, ha a pasik is tudnak arról, hogy a nők időnként menstruálnak (hiszen az ő életüket is érinti), hüvelygombával küszködnek (hiszen
a gombásodással nem egy esetben a férfi is felülfertőződhet), vagy inkontinenciájuk van (keziccsókolom, a Tena Lady pelenkára még neked is szükséged lehet, Tóta W.,
annak csak a neve Lady, de nem csak nőknek készült!!!). Vagy hogy a szart ki lehet mosni a perem alól. NORMÁLIS mennyiségű (igen kevés) és célzott (tudod, mit nézel)
tévébámulás esetén messze nem kapsz a képedbe megemészthetetlen mennyiségű ilyen reklámot, tehát felfoghatjuk a dolgot afféle felvilágosításnak.
#
Abszolút egyetértek az elhangzottakkal és felmerül bennem, hogy ez egy kényelmes médiatervezőnek vagy ügyfélnek köszönhető. Mekkora lehet a meddőszórás primetimeban,
nem? Nem lett volna egyszerűbb nőgyógyászati rendelőket, gyógyszertárakat, női honlapokat/magazinokat, direkt marketinges eszközöket, stb használni??? Ehhez
különösebb kutatási segítségre sincs szükség, elég a józan ész is, nem?
A gusztustalan megejelenésen kívül nem lett volna hatékonyabb a kampány, ha erősebben targetált?
#
Ha szabad nokent beleszolnom: en csak egyszer lattam ezt a reklamot - rettenetes. Szaz sebbol verzik, amit meg hozza tudok tenni ahhoz, amit elmondtatok: nem eletszeru, nem tudom
elkepzelni azt a helyzetet, amiben ez a mondat elhagyja barkinek a szajat. Hogy lehet ebben a temaban jot alkotni, azt a Pevaryl reklamja bizonyitja. Azt is csak egyszer lattam,
egy gyogyszertari plakaton, de annyira utott, hogy ha szuksegem lenne ilyen keszitmenyre, az lenne az elso ami eszembe jutna. A kepen 3 flanelpizsama utan egy szexi haloing -
pontosan leirja a problemat es a megoldast: problema nagy, de 3 nap alatt orvosolhato. Tokeletes! (azt sajnos nem tudom, hogy ez ment-e Magyarorszagon)
Eddie egyeertek! Ezt egy joerzseu televizio visszadobta volna - ez nem inventory kerdese!
#
Kedves marcom!

Részletesebben akartam leírni, de sietnem kellett. A probléma eredendően onnan indul, hogy (már elnézést, de) valakinek hüvelygombája van. Onnan folytatódik, hogy a
TV-ből kell megtudnia, hogy ez mi is. És ott fejeződik be, hogy mindez azok "kárára" történik, akik teszemazt a családdal (gyerekek) vacsoraidőben nézik a spotokat. Én
nem vagyok egy maradi ember, de ha a gyerekem/gyerekeim meglátnának egy ilyen spotot vacsora közben, én maradandóan gondoskodnék róla, hogy több reklám ne zengjen a
nappaliban primetime alatt. Nem akarom a legrosszabb variációt lefesteni, de T. szülő hogy válaszolna a furfangos 6-7 éves kislány kérdésére, miszerint "mi az a hüvely"
és "hogy kerül bele gomba"?

Izgalmas kérdés, hogy a kereskedelmi csatornák hogy tudnak befogadni egy illyen spotot (ennyire tág lenne az inventory?), valamint az ORTT miért nem talál benne semmi
kivetnivalót.

Tisztelettel.
#
Kedves marcom101,

Egyetértek veled, bár lenne némi kiegészítésem, mely általában reflektál a topic témájára. Adrian Holmes által elmondottak nagyon jól rávilágítanak néhány
neuralgikus pontra:

A kreatívok gyakran panaszkodnak, hogy az ügyfél behatárolja a kreatív gondolkodást. Holes azt vallja, hogy: „Thinking inside the box. Ennek lényege, hogy az a jó
kreatívötlet, ami a felállított falak között is működik, a jó reklámszakember pedig meg tudja találni az adott keretek között a működőképes ötletet.

Általában azt értik alatta, hogy törjük át az unalmas konvenciókat (lsd. TBWA - Disruption alklamazása néhány márka esetében), az új és friss felbukkanása
érdekében. Ez önmagában baromi jól hangzik!

De mi van a reklámszakmában:

Brief, időkorlát, költségvetés, szabályok, politika -melyek meghatározzák a reklámkészítés folyamatát.

Abban azonban egyetértek vele, hogy: A nagy ötletek mindig komoly korlátok között születnek.

Üdv:

Bery
#
Kedves Eddie!
Pusztán kíváncsiságból érdekelne, hogy ez mennyire az ügynökségi javaslatok valamelyikéhez közelít vagy abszolút ügyfél kérés volt. Kategorikusan nem jelenteném
ki, hogy minden szar, mert arról mi - "reklámszakemberek" - is ugyanúgy tehetünk. Nem lehet mindig az ügyfelek szoknyája mögé bújni. Ez egy visszatérő
kérdés/probléma, hogy a kreatív produktumok minőségéről ki tehet.
Egy tény, hogy ez nem egy hálás téma, ettől függetlenül tényleg gyomorfacsaró minden alkalommal szembesülni vele. Kérdés az is, hogy mi volt a kampány célja, bár
gondolom, hogy a férfiak (mint maximum döntést előkészítők/befolyásolók) belekerültek a meddőszórás kategóriába...
#
tisztelt Hozzászólók.
ugye, vicceltek.
nem az a lényeg, hogy milyen típusú, alfajú, jellegű stb. a termék.
hanem az, hogy milyen reklám készül rá.
magyarországon a jó termékre is szar.
magyarországon a szar termékre is szar.
az arc-ra is szar. (amikor a reklámügynökségeknek volt kölön szekció és feladat, akkor is.)

megint a lényegről nem beszélünk.
mint mindig.

fatass.
#
Kedves Árpád!

A tettesnél dolgozva jeleznem kell, hogy nekünk is kifordul a gyomrunk tőle.

Tisztelettel.
#
De jó üzlet, Árpád, el kell keserítselek. Ráadásul mi, reklámkészítők éppúgy kenyéren és húson élünk, mint a hiperjólmenő hüvelygombakúp gyártója, tehát ha
azt kérik, hogy hüvelygombáról legyen reklám, akkor arról lesz, ez ennyire egyszerű. Majd biztosan eljön az idő, amikor az ügynökségek kirugdoshatják a nem annyira
komilfó ügyfeleket, de nem a mi életünkben, Árpád, addig meg ez van, mivel ez nem egy @rc (amúgy miért lett "@" az "a" betű, tudja vki?) ökörködés, hanem üzlet, ha
eddig ez nem hangzott volna el ezerkétmilliószor nagyjából. A hüvelygomba létezik. A kúp is. El kell adni. Nem minden gombás jár gyógyszertárba plakátot nézni, talán
ezért is vannak annyian. Meg van reklám. Szerinted minek kellene ebből összeállnia?

Engem egyébként jobban zavar a képernyőn pl. Bakáts Tibor Sopánkodó ánuszarcú figurája, mint a hüvelygombakúp, mert amíg az egyiktől nem viszket a csajom
csúnyája, a másiktól igencsak viszket a tenyerem. Szóval, különbözőek vagyunk, nekem pl. a tévéből jött át egy krém, nem mondom mire való, mert ez nem fizetett
reklám itt, de segített, azelőtt nem hallottam róla sehol. Jó gusztustalan reklámfilmje volt amúgy, a belem is kifordult, de aztán most meg jól vagyok, hallod. Egyszerű
ez, mi a gond? Csak a plazmatévé kívánatos? Ez nem rasszizmus így? (mielőtt megint lekúrnak, nem az)
#
Elvileg egyetértek veled, de két megjegyzésem azért lenne:
1., Sajna a zsigeri távirányító utáni kapkodást nem lehet a genitáliákhoz és egyéb testnyílásokhoz köthető reklámokra korlátozni, ugyanezt a reflexet váltja ki
belőlem például a Persil(?) valamilyen első díjának eufórikus bejelentése egy képzeletbeli Oscar-gála színpadáról, vagy Pécsi Ildikó huncut kuncogása a Tomi
hihetetlen képességei kapcsán. Nem csak a mindenféle szmötyiket, gennyedéseket, harákolásokat nem bírja elviselni a normális ember - szerintem -, hanem azt a mérhetetlen
infantilizmust, vagy azt a ragadós geilt sem, amit a reklámblokkok rendszeresen rázúdítanak.
2., Arról megint lehetne vitázni, hogy ezen az egészen (hüvelygombán meg Pécsi Ildikón - akivel a reklámszereplésétól eltekintve semmi bajom) kell-e háborogni, vagy
pedig tudomásul kell venni, hogy itt tényleg mindenkinek szabad hülyének lenni, és olyan terméket, ott és úgy reklámozni a pénzén, amit, ahol és ahogy akar. No meg ha a
szerző előreszalad egy csöppet az időben, hát előállhat olyan helyzet is, amikor akár a tévé jó tanácsáért is hálás lesz, ha térdmagasságba leszállt heréit
szeretné visszavarázsolni derék alá.
Persze, megjegyzés ide vagy oda, tényleg az lenne a jó, ha a reklám szórakoztatva tájékoztatna és ösztökélne vásárlásra, nem pedig a kedélyeket borzolná, TWÁ-nak
pedig mindene maradna a helyén. Bízzunk mindebben!

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés