hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Berlin-Chemie márkákon dolgozik az Artvertising

Kétfordulós tenderen nyertek.

hirdetés

Az olasz gyógyszeripari cégóriás, a Menarini-csoportot hazánkban képviselő Berlin-Chemie összesen három márkájának vizuális és egyéb márkakommunikációs tervezési feladataival bízta meg az ügynökséget - olvasható a közleményben.

Az elmúlt években nagy rutint szereztünk más, az egészségügy élvonalába tartozó partnerekkel való közös munkákban. Mára jó rálátásunk lett a piac eme szegmensére, amit tendernyerésekkel is egyre gyakrabban igazolunk – mondta Nagy Gergely, az Artvertising kreatív vezetője.

Mind a három márka más-más identitással bír, ezeket kellett átadnunk a kreatívokon, ami nagy örömünkre sikerült is – mesélte az Artvertising vezető grafikusa, Virág Magor.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

A remek content marketingből az is kiderül, hogy a nagydolog közben inkább papíron olvasunk újságot, mint okostelefonon.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés