hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bereczki Zoltán száma szerepel a Pringles nemzetközi kampányában

Tévés és rádiószpotokban lesz hallható a magyar szerzőpáros dala egész Európában, egy éven keresztül. A Pringles és a Deezer közös promóciójában használják Bereczki dalát.

hirdetés

A Pringles csipszcég Bereczki Zoltán Choices című dalát választotta új, egy évig futó kampányához. A dal egy nemzetközi tenderen nyert, ennek Free Demo volt a neve, és a londoni Grey reklámügynökség bonyolította le. Öt nemzetközi pályázó volt, Bereczki volt az egyetlen magyar.

A Choices című dalt Bereczki Balog Lászlóval közösen írta, a szöveg Méhes Adrián munkája, Malek Miklós keverte, a számnak önálló klipje is van.

A Pringles rádiós és tévés szpotokban használja majd a dalt, illetve annak egy részét most júliustól 2019 augusztusáig egész Európában. Lent látható az egyik szpot, amiben egyébként épp Bereczki énektémája kevéssé hangsúlyos. A Pringles promóció egyik eleme a lenti videó alapján a Deezer zenestreamelővel való együttműködés, ennek értelmében 3 csomag Pringles-csipszért 4 hónapnyi ingyen Deezer-stremelést lehet nyerni.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Spektrum logója is megváltozott: eltűnt a régóta használt legyezőforma.

A szeptember 15-17. között megrendezett fesztivál streamjeit ingyenesen lehet majd követni.

Lajkó Dániel a médiaszolgáltatások fejlesztéséért felel.

A  pick-upok nagyon kelendőek Amerikában, de a Cybertruck esetében nem végeztek semmilyen fogyasztói felmérést, hogy volna-e rá igény. 

Korrupció, féltve őrzött monopol-helyzet - többek között ezzel vádolja Kjersti Flaa a Hollywoodban élő külföldi újságírókat tömörítő szervezetet.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés