Bennfentes titkok a legcsillogóbb gáláról

Mostanában rendeztük meg a pink szőnyeges gálát, ahol átadtuk az olvasóink és a glamouronline.hu látogatói által odaítélt díjakat az év legjobbjainak. A legtöbb embert természetesen a sztárok érdeklik, élőben nézik, ki mit visel, ki mit mond, de idén szerencsére nagyon nagy figyelmet kapott Az év hősnője díjazottja is, Bódis Kriszta, aki a szegregációban élő cigány fiataloknak és gyerekeknek igyekszik segíteni, hogy kiszabaduljanak abból az ördögi körből, amit a szegénység és a tanulatlanság jelent. A kamerák kereszttüzébe, a csillogó színpadra odaállt ő is, elfogadta a díjat és nagyon örült neki és mi vele reménykedünk egy szebb jövőben. (x)

Nemcsak a társadalmi ügyekért dolgozó emberekről nem beszélünk, de általában azokról sem esik túl sok szó, akik a háttérben dolgoznak. Vannak, akiket szeret a kamera, vagy mindig előtérbe furakodnak és vannak, akik mindig a háttérben maradnak. Hogy magamat melyik kategóriába sorolom? Talán a kettő között igyekszem lavírozni. Van Instagram oldalam, szívesen adok interjút, veszek részt konferencián, kerekasztal beszélgetésen, de őszintén átgondolva, vagy a pódiumon áll az ember, vagy elmélyülten tevékenykedik. Igen nehéz a kettő közt megtalálni az egyensúlyt.

Glamour Women of the Year 2015 díjazottjai
Glamour Women of the Year 2015 díjazottjai

A GLAMOUR-gála szervezői, kedves kollégáim, akik általában nem nyilatkoznak, pedig mindent tudnak a partiról, a céljainkról. Gondoltam hát, feléjük fordítom a képzeletbeli mikrofonom.

Íme, a random kérdések a GLAMOUR Women of the Year nagyon elfoglalt szervezőihez, akik szigorúan a gála után értek csak rá erre a játékra.

Kérdés Herczku Beához a Ringier Axel Springer Kiadó BTL vezetőjéhez:

Mi a legnehezebb a szervezésben?

Nagyon sok szereplős a rendezvény, az egyes munkafolyamatok egymásra épülnek, ha bármelyik ponton megcsúszunk, a teljes logisztikát kell újratervezni. Tehát az érintettek (beszállítók, alvállalkozók, szponzorok, jelöltek, meghívottak, stb.) munkájának összehangolása az egyik legnagyobb kihívás. A másik komoly feladat mindenre kiterjedő előkészület, hogy a helyszínen minimálisra szorítsuk a nem várt problémák lehetőségét.

Trokán Nóra a HairClinic különdíját kapta
Trokán Nóra a HairClinic különdíját kapta
 

Kérdés Csáti Melindához a GLAMOUR Booking editorához, szerkesztőjéhez:

Miről szól a GLAMOUR-gála?

A GLAMOUR Women of the Year egy nagyon fontos esemény a magazin életében és minden évben rávilágít arra, hogy rengeteg tehetséges nő van hazánkban, akikre nagyobb figyelmet kellene szentelnünk. A rohanó világban fontos egy kicsit megállni, körültekinteni, és megismerni olyan embereket, akikre igazán büszkék lehetünk.

A legsármosabb férfi: Lakatos Levente
A legsármosabb férfi: Lakatos Levente
  

Kérdés Végvári Cintiához, a Red Lemon pr-gynökségtől, akik a gála pr-tevékenységét végezték:

Mennyire szeretik ma az ismert emberek a GLAMOUR Women of the Year rendezvényt? 

A tapasztalatok szerint a hírességek nagyon várják ezt az eseményt és mindig szívesen megjelennek rajta. A visszajelzések alapján A GLAMOUR Women of the Year jelenleg szinte az egyetlen nemzetközi színvonalat képviselő hazai esemény.

Az év divattervezője: Bódis Boglárka Elysian
Az év divattervezője: Bódis Boglárka Elysian
  

Kérdés Horváth Andreához a Recordline filmkészítő cég egyik alapító tulajdonosához, akik a gála filmjeit készítették: 

Mi volt a legnagyobb kihívás a gálafilmek elkészítésében?

A cégünk társtulajdonosával, Méray Leventével és a többi kollégánkkal rengeteget dolgoztunk azon, hogy a mini portrék arculata és látványvilága igényes legyen és tökéletesen illeszkedjen a magazin divatorientáltságához. A legnagyobb kihívás a jelöltek száma és az idő rövidsége volt, az, hogy hogyan tudunk 30 darab egy perces filmet forgatni öt nap alatt. Csak összehasonlításképpen, egy 30 másodperces reklámfilmet általában 12 óra alatt forgatunk le. A forgatások után a nyersanyag mennyisége is kihívás, mintegy 30 napnyi utómunkát jelent.

Az év énekesnője: Hien
Az év énekesnője: Hien
  

Kérdés Horváth Gergőhöz, a Glamouronline.hu vezető szerkesztőjéhez: 

Mit jelent ma a virtuális térben a GLAMOUR gála? 

A GLAMOUR Women of the Year alapvetően a magazin olvasóinak szól, hiszen ők válogatják ki a kategóriák jelöltjeit, és a díj sorsa teljes egészében a szavazataikon múlik. Alapvetően ezért is volt fontos számunkra, hogy minél átélhetőbbé tegyük számukra is a gálát, és ezért próbáljuk évről-évre fejleszteni az élő online közvetítést. Idén már harmadik alkalommal félórás, élő felvezető műsort láthattak az online oldalunk nézői a díjak átadása előtt. Természetes, hogy számunkra ez az év egyik legfontosabb rendezvénye, de az még talán minket is meglepett, hogy milyen gyorsan lett az a hazai szórakoztató oldalak számára is. Az első alkalommal még a gála után összegyűjtöttük a linkeket, hogy milyen cikkek születtek az internetre, ma már szinte lehetetlen ezt megcsinálni, olyan mennyiségű tartalom születik a gálával kapcsolatban. (Azért természetesen dokumentáljuk, összefoglaljuk a media coverage adatokat.) Mindig fontos volt, hogy technikailag is innovatívak legyünk, ezért próbáltunk ki olyan dolgokat korábban, mint az élő Twitter-fal, vagy vontuk be az esemény kommunikációjába divatbloggereket, már akkor, amikor ez még egyáltalán nem számított igazán bevett dolognak. A Women of the Year a közösségi felületeken évről-évre jobban teljesít, több csatornát is használunk, és több embert érünk el. Mivel úgy érzékeljük, hogy a figyelem folyamatosan nő, ezért már most a 2016-os gálára koncentrálunk, szeretnénk valami olyasmivel előállni, amivel eddig rendezvény még nem próbálkozott itthon.

Az év színésznője: Osvárt Andrea
Az év színésznője: Osvárt Andrea
 

Fotó: Szombat Éva

(x)

Maróy Krisztina, GLAMOUR, főszerkesztő
a szerző cikkei

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.