hirdetés
hirdetés
hirdetés

Benéztünk a Gifszínház kulisszái mögé

A Young & Rubicam munkatársai igazi jutalomjátéknak nevezték a Katona József Színház művészeivel készített Gifszínházat. Az ügynökség ötlete volt, és annyira szerették, hogy nem bírták kivárni az eredeti publikálási időpontot. 

hirdetés

Még nincs egy napja, hogy a Katona József Színház közzétette a Gifszínházat az interneten, a kezdeményezés szinte mindenhonnan - cikkekből, posztokból - visszaköszön. Az ötlet a Young & Rubicamtől (Y&R) származik, és az ügynökség kereste fel vele a színházat. 

"Mi mind sokat járunk színházba, nagyon szeretjük a progresszív Katonát és a tehetséges színészeit. Ezért egyértelmű volt számunkra, hogy amikor kitaláltuk, hogy az emotikonokat emberek érzelmeivel jelenítsük meg, akkor csak számukra prezentáljuk az ötletünket" - mondta el kérdésünkre Galácz Karolina, a Y&R groupheadje. A „Kifejezzük az érzelmeidet” szlogenben összegzett Gifszínház projekt a fiatalok és a fiatal felnőttek internetezési kultúrájából indult ki, és elsősorban őket célozzák meg a közösségi médiában is működő kampánnyal - fűzte hozzá Falvay László kreatívigazgató

A színház pozitív válasza után az ügynökség készített egy listát, hogy milyen érzéseket akarnak megjeleníteni, de meghagyták a színészek számára az improvizáció lehetőségét. 

"Az a jelenet, amikor négyen állnak és forgatják a szemüket, spontán a helyszínen született. Jordán Adél twerkelését terveztük, de Nagy Ervinét nem" - avatott be a részletekbe Galácz Karolina, aki szerint csak az alapérzelmeket adták meg, de hogy azt a színész milyen eszköztárral valósítja meg, már nem kötötték meg.  

Az első forgatás két napig tartott, és a Katona Sufnijában vették fel 13 színész részvételével. A következő forgatás március 27-én, a Színházi Világnapon lesz, ekkor újabb érzelmeket fognak felvenni. Az új emóciógifeket kérni lehet a Katona Facebook-oldalán, a beérkezett javaslatokból a helyszínen fognak válogatni. 

A gifeket olyan hírességek játsszák el, mint Ónodi Eszter, Kulka János, Nagy Ervin, Jordán Adél, Borbély Alexandra, Dankó István, Keresztes Tamás, Mészáros Béla, Elek Ferenc, Kovács Lehel, Pálmai Anna, Rajkai Zoltán és Tasnádi Bence. A kampány fotósa Lukács Dávid.  

A forgatáson az ügynökség munkatársa a telefonjával készített néhány werkképet, amit mi is megkaptunk.

További képekért kattintson!

Stáblista

Kreatívigazgató: Falvay László
Copywriter/Group head: Galácz Karolina
Art Director: Polgár László
Account manager: Horváth Rita
Social media manager: Marosvölgyi Rita, Somogyi Dániel
Produkciós: László Péter
Operatőr: Lukács Dávid
Programozó: Haris Ádám

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés