hirdetés
hirdetés
hirdetés

Benéztünk a Gifszínház kulisszái mögé

A Young & Rubicam munkatársai igazi jutalomjátéknak nevezték a Katona József Színház művészeivel készített Gifszínházat. Az ügynökség ötlete volt, és annyira szerették, hogy nem bírták kivárni az eredeti publikálási időpontot. 

hirdetés

Még nincs egy napja, hogy a Katona József Színház közzétette a Gifszínházat az interneten, a kezdeményezés szinte mindenhonnan - cikkekből, posztokból - visszaköszön. Az ötlet a Young & Rubicamtől (Y&R) származik, és az ügynökség kereste fel vele a színházat. 

"Mi mind sokat járunk színházba, nagyon szeretjük a progresszív Katonát és a tehetséges színészeit. Ezért egyértelmű volt számunkra, hogy amikor kitaláltuk, hogy az emotikonokat emberek érzelmeivel jelenítsük meg, akkor csak számukra prezentáljuk az ötletünket" - mondta el kérdésünkre Galácz Karolina, a Y&R groupheadje. A „Kifejezzük az érzelmeidet” szlogenben összegzett Gifszínház projekt a fiatalok és a fiatal felnőttek internetezési kultúrájából indult ki, és elsősorban őket célozzák meg a közösségi médiában is működő kampánnyal - fűzte hozzá Falvay László kreatívigazgató

A színház pozitív válasza után az ügynökség készített egy listát, hogy milyen érzéseket akarnak megjeleníteni, de meghagyták a színészek számára az improvizáció lehetőségét. 

"Az a jelenet, amikor négyen állnak és forgatják a szemüket, spontán a helyszínen született. Jordán Adél twerkelését terveztük, de Nagy Ervinét nem" - avatott be a részletekbe Galácz Karolina, aki szerint csak az alapérzelmeket adták meg, de hogy azt a színész milyen eszköztárral valósítja meg, már nem kötötték meg.  

Az első forgatás két napig tartott, és a Katona Sufnijában vették fel 13 színész részvételével. A következő forgatás március 27-én, a Színházi Világnapon lesz, ekkor újabb érzelmeket fognak felvenni. Az új emóciógifeket kérni lehet a Katona Facebook-oldalán, a beérkezett javaslatokból a helyszínen fognak válogatni. 

A gifeket olyan hírességek játsszák el, mint Ónodi Eszter, Kulka János, Nagy Ervin, Jordán Adél, Borbély Alexandra, Dankó István, Keresztes Tamás, Mészáros Béla, Elek Ferenc, Kovács Lehel, Pálmai Anna, Rajkai Zoltán és Tasnádi Bence. A kampány fotósa Lukács Dávid.  

A forgatáson az ügynökség munkatársa a telefonjával készített néhány werkképet, amit mi is megkaptunk.

További képekért kattintson!

Stáblista

Kreatívigazgató: Falvay László
Copywriter/Group head: Galácz Karolina
Art Director: Polgár László
Account manager: Horváth Rita
Social media manager: Marosvölgyi Rita, Somogyi Dániel
Produkciós: László Péter
Operatőr: Lukács Dávid
Programozó: Haris Ádám

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés