hirdetés
hirdetés
hirdetés

Benéztünk a Gifszínház kulisszái mögé

A Young & Rubicam munkatársai igazi jutalomjátéknak nevezték a Katona József Színház művészeivel készített Gifszínházat. Az ügynökség ötlete volt, és annyira szerették, hogy nem bírták kivárni az eredeti publikálási időpontot. 

hirdetés

Még nincs egy napja, hogy a Katona József Színház közzétette a Gifszínházat az interneten, a kezdeményezés szinte mindenhonnan - cikkekből, posztokból - visszaköszön. Az ötlet a Young & Rubicamtől (Y&R) származik, és az ügynökség kereste fel vele a színházat. 

"Mi mind sokat járunk színházba, nagyon szeretjük a progresszív Katonát és a tehetséges színészeit. Ezért egyértelmű volt számunkra, hogy amikor kitaláltuk, hogy az emotikonokat emberek érzelmeivel jelenítsük meg, akkor csak számukra prezentáljuk az ötletünket" - mondta el kérdésünkre Galácz Karolina, a Y&R groupheadje. A „Kifejezzük az érzelmeidet” szlogenben összegzett Gifszínház projekt a fiatalok és a fiatal felnőttek internetezési kultúrájából indult ki, és elsősorban őket célozzák meg a közösségi médiában is működő kampánnyal - fűzte hozzá Falvay László kreatívigazgató

A színház pozitív válasza után az ügynökség készített egy listát, hogy milyen érzéseket akarnak megjeleníteni, de meghagyták a színészek számára az improvizáció lehetőségét. 

"Az a jelenet, amikor négyen állnak és forgatják a szemüket, spontán a helyszínen született. Jordán Adél twerkelését terveztük, de Nagy Ervinét nem" - avatott be a részletekbe Galácz Karolina, aki szerint csak az alapérzelmeket adták meg, de hogy azt a színész milyen eszköztárral valósítja meg, már nem kötötték meg.  

Az első forgatás két napig tartott, és a Katona Sufnijában vették fel 13 színész részvételével. A következő forgatás március 27-én, a Színházi Világnapon lesz, ekkor újabb érzelmeket fognak felvenni. Az új emóciógifeket kérni lehet a Katona Facebook-oldalán, a beérkezett javaslatokból a helyszínen fognak válogatni. 

A gifeket olyan hírességek játsszák el, mint Ónodi Eszter, Kulka János, Nagy Ervin, Jordán Adél, Borbély Alexandra, Dankó István, Keresztes Tamás, Mészáros Béla, Elek Ferenc, Kovács Lehel, Pálmai Anna, Rajkai Zoltán és Tasnádi Bence. A kampány fotósa Lukács Dávid.  

A forgatáson az ügynökség munkatársa a telefonjával készített néhány werkképet, amit mi is megkaptunk.

További képekért kattintson!

Stáblista

Kreatívigazgató: Falvay László
Copywriter/Group head: Galácz Karolina
Art Director: Polgár László
Account manager: Horváth Rita
Social media manager: Marosvölgyi Rita, Somogyi Dániel
Produkciós: László Péter
Operatőr: Lukács Dávid
Programozó: Haris Ádám

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés