hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bement a jobbikos szerződésekért a NAV a Mahir anyacégéhez

A Mahir szóvivője koncepciós vizsgálatról beszél.

hirdetés

Korábban megírtuk, hogy a NAV nyomoz a Publimontnál és a Mahir Cityposternél, valamint azt is, hogy utóbbit fegyveres nyomozók is meglátogatták. Most a Hvg online kiadása számol be róla, hogy a Mahir anyacégéhez is kiment a NAV, és hogy ezt "egész pályás letámadásként értékelik" Simicska Lajos cégei.

Az újságnak Puskár Anett, a Közgép sajtósa nyiltakozott ezúttal a Mahir tanácsadójaként. Azt mondta, hogy az ellenőrzésről ugyan tudtak a cégek, hiszen tájékoztatta őket az adóhatóság, de úgy tudták, hogy a tavalyi év januárja és az idei év májusa közötti időszakot vizsgálják majd. Ennek ellenére az első körben a last minute szerződések után érdeklődtek, ezek pedig a Jobbik plakátjait jelentik. "Soron kívül ezekkel a szerződésekkel kezdtek, és ezeket viszik el" - mondta a szóvivő. Korábban ezeket a szerződéseket a Mahir Citypostertől nem tudták elhozni.

A szóvivő hozzátette, hogy mivel a cégek törvényesen működnek, minden dokumentumot átadnak, de a vizsgálatot koncepciós jellegűnek tartják, egyrészt mert előbb indult el a bűnügyi eljárás, mint az általános adóhatósági vizsgálat, másrészt pedig azért, mert minden kapcsolódó céghez kimentek az ellenőrök, írja a Hvg.

A parlament által nem megszavazott plakáttörvényről, illetve annak megszavazott részéről erre írtunk.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés
hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.