hirdetés
hirdetés
hirdetés

Belvárosi úrigyerek az első világbeli problémáival kéri az adód 1 százalékát

Civilszervezetek fogtak össze, hogy a fiatalok körében is népszerűsítsék a rendelkezést az adójuk 1 százalékáról. Az akcióhoz Linczényi „belvárosi úrigyerek” Márkó írt dalt, nyugati parti hip-hop stílusban, első világbeli problémákról. A kampánybejelentőt itt olvashatod.

hirdetés

Kampánycél

Civilszervezetek összefogásával és együtt ötletelésével arra készítettünk kampányt, hogy az 1%-ról való rendelkezés aktualitása minden magyar adófizetőhöz eljusson. A helyzet az, hogy az adófizetők kb. 50%-a nem rendelkezik a civilszervezeteknek adható 1%-áról: lehet, hogy elfelejtik, lehet, hogy nem is akarnak foglalkozni ezzel, és az is elképzelhető, hogy nem tudnak erről semmit. A kampány célja az, hogy az 1%-ról nem rendelkezők köréből minél több adófizetőt rávegyünk a rendelkezésre. Ezzel együtt a fiatal, új adozók körének elérése is cél.

Kreatívkoncepció 

Tartalmat akartunk előállítani, nem reklámot. A zenés tartalom mellett a sok visszahallgatás, a hosszabb távra tervezhető felhasználás döntött. A dal szövege a first world problemekre épít, és azt helyezi szembe a 1%-ról való rendelkezéssel. Még az életünk apró-cseprő hibái felbosszantanak, de mivel nem komolyak, nagyon megoldani sem akarjuk, az 1% egy olyan ügy, ami túlmutat a kis problémákon, azt fontos, hogy minél hamarabb megoldjuk. A zenében a nyugati parti hip-hop stílusra építettünk, Linczényi Márkó, azaz Antilop Kid előadásában és zenéjével a problémakör és megoldás jól illeszkedik Márkó „belvárosi úrigyerek” karakteréhez.


Alkotók

Ügynökség

Reklámügynökség: Relatív
Kreatívigazgató:Pálfi Norbert
Art director:Regős Ábel, Németh Károly
Account: László Nikolett

Zene

Előadó, zeneszerző: Antilope Kid (Linczényi Márkó)
szöveg: Pálfi Norbert
Keverés, maszter: Anorganik (anorganik.net)

Produkció:

Produkciós cég: Relatív
Producer:Pálfi Norbert, Bakos Gábor, Regős Ábel
Rendező: Regős Ábel
Operatőr: Csingun Ádám
Gyártásvezető: Makkos Zsófi
Focus puller: Szakats Szabolcs
Kameratechnika: Mátéffy Bendegúz
Kellék: Bosnyák Eszter

Utómunka:

Vágó:Regős Ábel
Fényelés: Papp Tamás
Animáció: Kapitány Dóra

 

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés