hirdetés
hirdetés
hirdetés

Belülről választott ügyfélkapcsolati vezetőt a Sakkom

Árok Bianka eddig a cég vezető kommunikációs tanácsadója volt.

hirdetés

Árok Bianka
Az elmúlt évben jelentősen bővülő ügyfélkör és ezzel együtt növekvő csapatlétszám új pozíció létrehozását és a struktúra átalakítását hozta magával a Sakkom Interaktívnál. Az újonnan kinevezett ügyfélkapcsolati igazgató házon belülről érkezett Árok Bianka személyében, aki többek között a kiemelt projektek szakmai támogatásáért és a tanácsadó csapat irányításáért felel - olvasható a közleményben. 

Az új vezető 7 éve csatlakozott az ügynökséghez, és 2015-től vezető kommunikációs tanácsadóként irányította a nagyobb projektek lebonyolítását és a szakmai csapat munkáját. Az ő nevéhez fűzödik a több díjjal is elismert (így Content Marketing Award, Prizma Kreatív) Szerethető szerelvények közösségi pr kampány is. Az ügynökségi struktúra fejlesztésében, illetve az operatív vezetésben Kozarek Andrea szakmai igazgatóval együtt vesznek részt a jövőben.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés