hirdetés
hirdetés
hirdetés

Belépett a Republic a Fügébe

A Nexus BTL után egy újabb ügynökséggel bővült idén a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) Füge tagozata. A független ügynökségeket tömörítő szekcióhoz a Republic csatlakozott.
hirdetés

A tavaly decemberben újjáalakult Füge elnökség egyik céljaként fogalmazta meg, hogy bővülő tagsággal rendelkezzen. Ez teljesülni látszik, ugyanis idén a Nexus BTL után egy újabb magyar tulajdonú ügynökség, a Republic Advertising & Branding csatlakozott a szervezethez.

A tagság kapcsán Barna Tamás, az ügynökség vezetője azt mondta: „Megtiszteltetésnek tartjuk, hogy immár mi is az egyesület tagjai lehetünk, hiszen bár a piacon verseny folyik, szükség van az együttműködés ilyenfajta formáinak megteremtésére is. Azt gondolom, hogy a független ügynökségeknek van jövője Magyarországon, mert az általunk képviselt policy, munkamorál és persze szívósság pezsdíti fel a piacot ez által keltve fel egyre több megrendelő érdeklődését. Nemcsak hazai, hanem nemzetközi cégek is sokszor előnyben részesítik a független ügynökségeket, a mi dolgunk pedig az, hogy ezt a bizalmat megtartsuk.”

A Fügéhez kapcsolódó hír, hogy nemrég indult el a tagozat új honlapja, amelyet a tagügynökség házon belül készítettek el.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés