hirdetés
hirdetés
hirdetés

Békésen szuszogó csecsemővel jelentette be az Apple az utóbbi évek egyik legkomolyabb vállalását

A cég 2030-ra karbonsemlegessé akarja tenni a teljes gyártási folyamatot. 

hirdetés

Az Apple elég komoly vállalást tett a napokban, azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy 2030-ra minden termékük, azok gyártása és szállítása is úgy zajlik majd, hogy az ne járjon semmilyen szintű környezetszennyezéssel.

Ennek bejelentésére egy cuki kis szpotot dobtak össze egy szundikáló kis csecsemővel, és egy bársonyos hangú narrátorral, aki elmondja, hogy mire a gyerek 10 éves lesz, addigra az Apple nullára csökkenti a karbonlábnyomát. Van már némi gyakorlatuk az átalakításban,  a cég üzletei, adatközpontjai és irodái is már megújuló energiaforrásokat használnak, és az Apple saját bevallása szerint, noha 2011. óta négyszeresére nőtt az energiaigényük, a fogyasztást mégis sikerült 71 százalékkal mérsékelniük. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés