hirdetés
hirdetés
hirdetés

Befektetőhöz csatlakozott Várdy Zoltán

Kockázati tőkebefektetésekben működik közre Várdy Zoltán, a Tv2 volt vezére. A szakember a Primus Capital tanácsadó-testületéhez csatlakozott. A cég egyik legismertebb üzlete az azóta bedőlt Arcusba való befektetés volt.

hirdetés

A Primus Capital nevű kockázatitőke-társaságnál tevékenykedik Várdy Zoltán, a Tv2 októberben leköszönt vezérigazgatója. A szakember nem áll munkavállalói viszonyban a céggel, hanem tanácsadó-testületi tagja annak.

A vezető így nem távolodott el a médiától, hiszen a Primus több esetben is médiacégekbe fektetett a múltban, többek között a portáltechnológiát fejlesztő Sense-Net-be és a Funzine Mediába. A társaság legtöbb sajtóvisszhangot kapott médiás üzlete azonban minden bizonnyal az idei év első felében gyakorlatilag megszűnt Arcus Interactive Grouphoz (AIG) kapcsolódik.

Bruckner Zoltán, Primus Capital vezérigazgatója a Kreatív Online-nak elmondta: a társaság hattagú tanácsadótestületnek neves magyar üzletemberek a tagjai, akik különböző iparági területeken szerzett tapasztalatukkal segítik a céget sikeres befektetési lehetőségek megtalálásában, majd ezen befektetések építésében.

Várdy három évig volt a Tv2 vezérigazgatója, korábban kereskedelmi igazgatóként dolgozott a csatornánál. Utódjának keresése nyáron merült föl először, helyére végül Simon Zsolt, a MEC addigi ügyvezető igazgatója került.

Várdy Zoltán tanácsadói tevékenysége mellett előadóként tevékenykedik a Budapesti Corvinus Egyetem MBA (Master of Business Administration) képzésében.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Magyar Telekom ismét kiosztotta a Fenntarthatósági Sajtódíjakat.

Arany János korábban a Google-nél, azelőtt az SAP-nál dolgozott.

Az alvás ünnepe alkalmából kéthetes altató livestreamet indított a bútorgyártó.

A Nestlé hozza be őket.

Az Apple új reklámjából kiderül, mi mindent kell kibírnia a telefonjaiknak, különösen a legújabb, 11-es verziónak.

hirdetés
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.