hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi Szponzorációs Konferencia

Beckham az ideális szponzorált

A jó szponzor napi szinten beleszól a szponzorált életébe, felelősen viselkedik, és élményt nyújt a rajongóknak. Magyarország azonban még mindig a molinónál és a mezre varrt logónál tart – hangzott el csütörtökön, a Szponzorációs Asztaltársaság nemzetközi konferenciáján.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az Alfahír és a Mindmegette a két nagy győztese a májusi Lájkbajnokságnak. 

Az Apák napjára időzített videót a Mito fejlesztette. A kampány bejelentőjét olvashatjátok.

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Bery: Valóban nem minden elhangzott dolog jelenik meg a cikkben, mint ahogy ez általában egy tudósításnál lenni szokott. Én elsősorban a külföldi előadókra
fókuszáltam, akik tapasztalatairól a hazai szakma ritkábban hall. De köszönöm a kiegészítést.
#
A cikk hűen visszaadja az elhangzottakat, ám néhány dolgok azért hiányolok.

Beckham - persze, nade ő egy etalon. Tök érdekes/izgalmas/csili-vili preziket lehet eladni a neve alatt, ám ettől a hazai szponzorációs piac aligha fog elmozdulni arról a
szintről, ahol most áll.

Izgalmas volt például a a kerekasztal-beszélgetésen a reklámarcok (personal branding), mint márkakommunikáció fókuszában lévő egyedek..

Ami kimaradt a cikkből:
Számomra izgalmas volt például Gauder Milán (Mastercard) szponzorációs filozófiáról/dillemákról szóló előadása. Nagyon gyakorlatias formában, sajátos humorral
fűszerezve osztotta meg a résztvevőkkel, hogy a hazai sport- és kulturális területre merészkedő jogtulajdonos milyen problémákba ütközhet.

Az viszont kissé furcsa volt látni, hogy az LG bemutatott egy best practice szponzorációs kampányt (FORMA I), ám arra a kérdésre -, hogy a vállalat a hazai keretek
(Magyarország) miért nem végez szp. tev.-et azon márkaattrubútumok erősítése céljából, melyet fontosnak tart a cég - nem igazán született érdemi válasz. Anyacég
köti a kezüket???

Egyébként végre elhangzottak olyan kifejezések, gondolatok (terminus technicus szintjén), melyekre lehetne építeni. Hatékonyság, kreatív aktiváció... , stb.

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés