hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi Szponzorációs Konferencia

Beckham az ideális szponzorált

A jó szponzor napi szinten beleszól a szponzorált életébe, felelősen viselkedik, és élményt nyújt a rajongóknak. Magyarország azonban még mindig a molinónál és a mezre varrt logónál tart – hangzott el csütörtökön, a Szponzorációs Asztaltársaság nemzetközi konferenciáján.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Három pályázó közül választották ki a márkával korábban már együttműködő ügynökséget.

Urbán Luca, a Hello Event btl-ügynökség marketing- és social media vezetője írt Kultúrterrort a Kreatívnak.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

Craig Mazin szerint őket is tisztelni kell a munkájukért, amúgy is minden kreatív alkotó szorongásoldókon él.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Bery: Valóban nem minden elhangzott dolog jelenik meg a cikkben, mint ahogy ez általában egy tudósításnál lenni szokott. Én elsősorban a külföldi előadókra
fókuszáltam, akik tapasztalatairól a hazai szakma ritkábban hall. De köszönöm a kiegészítést.
#
A cikk hűen visszaadja az elhangzottakat, ám néhány dolgok azért hiányolok.

Beckham - persze, nade ő egy etalon. Tök érdekes/izgalmas/csili-vili preziket lehet eladni a neve alatt, ám ettől a hazai szponzorációs piac aligha fog elmozdulni arról a
szintről, ahol most áll.

Izgalmas volt például a a kerekasztal-beszélgetésen a reklámarcok (personal branding), mint márkakommunikáció fókuszában lévő egyedek..

Ami kimaradt a cikkből:
Számomra izgalmas volt például Gauder Milán (Mastercard) szponzorációs filozófiáról/dillemákról szóló előadása. Nagyon gyakorlatias formában, sajátos humorral
fűszerezve osztotta meg a résztvevőkkel, hogy a hazai sport- és kulturális területre merészkedő jogtulajdonos milyen problémákba ütközhet.

Az viszont kissé furcsa volt látni, hogy az LG bemutatott egy best practice szponzorációs kampányt (FORMA I), ám arra a kérdésre -, hogy a vállalat a hazai keretek
(Magyarország) miért nem végez szp. tev.-et azon márkaattrubútumok erősítése céljából, melyet fontosnak tart a cég - nem igazán született érdemi válasz. Anyacég
köti a kezüket???

Egyébként végre elhangzottak olyan kifejezések, gondolatok (terminus technicus szintjén), melyekre lehetne építeni. Hatékonyság, kreatív aktiváció... , stb.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

Ha arra gyanakszol, hogy itt most valami újrahasznosítós dologról lesz szó, akkor jó helyen kapiskálsz.

Egy külön rendezvényszervezési feladatokra kiírt tender további 30 milliárddal dobja meg az éves keretet.

Újabb fejezethez ért a ketchupmárka és az énekes szerelmi története.

Most már az utazni vágyóknak sem kell a Startlapnál messzebb száguldaniuk az információs szupersztrádán.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés