hirdetés
hirdetés
hirdetés

Nemzetközi Szponzorációs Konferencia

Beckham az ideális szponzorált

A jó szponzor napi szinten beleszól a szponzorált életébe, felelősen viselkedik, és élményt nyújt a rajongóknak. Magyarország azonban még mindig a molinónál és a mezre varrt logónál tart – hangzott el csütörtökön, a Szponzorációs Asztaltársaság nemzetközi konferenciáján.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Többszörös díjnyertes rendezvényen dolgozott közösen a Deutsche Telekom és a Progressive. (X)

Mátrai Miklós távozása után Bósza Zsolt átalakította a vezetést.

Tóth Levente, a Népszabadság és a Világgazdaság egykori főszerkesztője, jelenleg a KNK PR&Média press evangelistje szállította az eheti Kultúrterrort.

Interjú Bojtár B. Endre főszerkesztővel.

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
@Bery: Valóban nem minden elhangzott dolog jelenik meg a cikkben, mint ahogy ez általában egy tudósításnál lenni szokott. Én elsősorban a külföldi előadókra
fókuszáltam, akik tapasztalatairól a hazai szakma ritkábban hall. De köszönöm a kiegészítést.
#
A cikk hűen visszaadja az elhangzottakat, ám néhány dolgok azért hiányolok.

Beckham - persze, nade ő egy etalon. Tök érdekes/izgalmas/csili-vili preziket lehet eladni a neve alatt, ám ettől a hazai szponzorációs piac aligha fog elmozdulni arról a
szintről, ahol most áll.

Izgalmas volt például a a kerekasztal-beszélgetésen a reklámarcok (personal branding), mint márkakommunikáció fókuszában lévő egyedek..

Ami kimaradt a cikkből:
Számomra izgalmas volt például Gauder Milán (Mastercard) szponzorációs filozófiáról/dillemákról szóló előadása. Nagyon gyakorlatias formában, sajátos humorral
fűszerezve osztotta meg a résztvevőkkel, hogy a hazai sport- és kulturális területre merészkedő jogtulajdonos milyen problémákba ütközhet.

Az viszont kissé furcsa volt látni, hogy az LG bemutatott egy best practice szponzorációs kampányt (FORMA I), ám arra a kérdésre -, hogy a vállalat a hazai keretek
(Magyarország) miért nem végez szp. tev.-et azon márkaattrubútumok erősítése céljából, melyet fontosnak tart a cég - nem igazán született érdemi válasz. Anyacég
köti a kezüket???

Egyébként végre elhangzottak olyan kifejezések, gondolatok (terminus technicus szintjén), melyekre lehetne építeni. Hatékonyság, kreatív aktiváció... , stb.
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés