hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beck's - zenében utazik

Elektronikus zenei programsorozatot támogat a Beck's sörmárka, amelynek BTL-megjelenéseit az Up Hungary intézi - tudta meg a Kreatív Online. A rendezvényekhez kapcsolódóan készül a márka site-ja is, a feladatokat ügynökségre bízták.
hirdetés
A Beck's és az Up Hungary közös munkáját nem előzte meg tender, a márkát forgalmazó Borsodi Sörgyárat először szponzorációs ügyben kereste meg az ügynökség. Az Up a Deck Attack elektronikus partisorozathoz keresett támogatót, a Beck's pedig pozitívan reagált, mert úgy vélte, hogy a program célcsoportja azonos a sajátjáéval.

A március 27-én startoló Deck Attack bulisorozatot szórólapokon népszerűsítik, lesz Don't Panic megjelenés, valamint a Radiocafé 98.6-on is beharangozzák a koncerteket.

Mint megtudtuk, tender nélkül a Neo Interactive-ot választották ki a Beck's honlapjának elkészítésére. A site két részből áll majd, ismerteti a nyári promóció részleteit, valamint a Beck's által támogatott zenei eseményekről informál. Emellett az oldalról le lehet tölteni a rendezvényeken készült filmeket és képeket.

Ezzel párhuzamosan egy lemez is készül, amely a partisorozat házigazdáinak, illetve a Radiocafé 98.6-on futó Deck Attack című műsor vezetőinek a válogatás-zenéit tartalmazza. A cd promóciós ajándék lesz a Beck's támogatta koncerteken, illetve mellékletként szerepel majd a májusi Wan2 és FHM magazinokban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés