hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beck's - zenében utazik

Elektronikus zenei programsorozatot támogat a Beck's sörmárka, amelynek BTL-megjelenéseit az Up Hungary intézi - tudta meg a Kreatív Online. A rendezvényekhez kapcsolódóan készül a márka site-ja is, a feladatokat ügynökségre bízták.
hirdetés
A Beck's és az Up Hungary közös munkáját nem előzte meg tender, a márkát forgalmazó Borsodi Sörgyárat először szponzorációs ügyben kereste meg az ügynökség. Az Up a Deck Attack elektronikus partisorozathoz keresett támogatót, a Beck's pedig pozitívan reagált, mert úgy vélte, hogy a program célcsoportja azonos a sajátjáéval.

A március 27-én startoló Deck Attack bulisorozatot szórólapokon népszerűsítik, lesz Don't Panic megjelenés, valamint a Radiocafé 98.6-on is beharangozzák a koncerteket.

Mint megtudtuk, tender nélkül a Neo Interactive-ot választották ki a Beck's honlapjának elkészítésére. A site két részből áll majd, ismerteti a nyári promóció részleteit, valamint a Beck's által támogatott zenei eseményekről informál. Emellett az oldalról le lehet tölteni a rendezvényeken készült filmeket és képeket.

Ezzel párhuzamosan egy lemez is készül, amely a partisorozat házigazdáinak, illetve a Radiocafé 98.6-on futó Deck Attack című műsor vezetőinek a válogatás-zenéit tartalmazza. A cd promóciós ajándék lesz a Beck's támogatta koncerteken, illetve mellékletként szerepel majd a májusi Wan2 és FHM magazinokban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés