hirdetés
hirdetés
hirdetés

Beck's - zenében utazik

Elektronikus zenei programsorozatot támogat a Beck's sörmárka, amelynek BTL-megjelenéseit az Up Hungary intézi - tudta meg a Kreatív Online. A rendezvényekhez kapcsolódóan készül a márka site-ja is, a feladatokat ügynökségre bízták.
hirdetés
A Beck's és az Up Hungary közös munkáját nem előzte meg tender, a márkát forgalmazó Borsodi Sörgyárat először szponzorációs ügyben kereste meg az ügynökség. Az Up a Deck Attack elektronikus partisorozathoz keresett támogatót, a Beck's pedig pozitívan reagált, mert úgy vélte, hogy a program célcsoportja azonos a sajátjáéval.

A március 27-én startoló Deck Attack bulisorozatot szórólapokon népszerűsítik, lesz Don't Panic megjelenés, valamint a Radiocafé 98.6-on is beharangozzák a koncerteket.

Mint megtudtuk, tender nélkül a Neo Interactive-ot választották ki a Beck's honlapjának elkészítésére. A site két részből áll majd, ismerteti a nyári promóció részleteit, valamint a Beck's által támogatott zenei eseményekről informál. Emellett az oldalról le lehet tölteni a rendezvényeken készült filmeket és képeket.

Ezzel párhuzamosan egy lemez is készül, amely a partisorozat házigazdáinak, illetve a Radiocafé 98.6-on futó Deck Attack című műsor vezetőinek a válogatás-zenéit tartalmazza. A cd promóciós ajándék lesz a Beck's támogatta koncerteken, illetve mellékletként szerepel majd a májusi Wan2 és FHM magazinokban.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés