hirdetés
hirdetés
hirdetés

Batiz András könnyen vált buborékot

A rendszerváltás első éveiben a főiskoláról beesve lett a kereskedelmi televíziózás egyik fiatal sztárja, hogy aztán alig harmincévesen, gyakorlatilag először váljon médiaszemélyiségként az állampolitikai kommunikáció arcává Magyarországon. Hogy élte mindezt meg Batiz András, mit csinált az elmúlt 10 évben, és lehet-e pusztán szakmai alapon értékelni a kormánypropagandát? A cikk a Kreatív májusi számában jelent meg.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A fővárosi önkormányzat a gyerekeket célozza egy játékos digitális pályázattal.

A zeneipar az újabb technológiától várja a megváltást.

Bevételnövekedést várnak tőle.

A fesztiválrajongók szíve megszakad.

Magyar hallgató a Young Ones fináléjában.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!