hirdetés
hirdetés
hirdetés

Batiz András könnyen vált buborékot

A rendszerváltás első éveiben a főiskoláról beesve lett a kereskedelmi televíziózás egyik fiatal sztárja, hogy aztán alig harmincévesen, gyakorlatilag először váljon médiaszemélyiségként az állampolitikai kommunikáció arcává Magyarországon. Hogy élte mindezt meg Batiz András, mit csinált az elmúlt 10 évben, és lehet-e pusztán szakmai alapon értékelni a kormánypropagandát? A cikk a Kreatív májusi számában jelent meg.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A vállalat belépne a filmipar területére.

Mészáros Lőrinc pénzintézete ad hitelt a Lapcom felvásárlásához.

A Netflix nem adott pénzt, a pornóoldal közbelépett.

Eheti Kultúrterrorunkat az SAP Hybris üzletágvezetője írta.

Gasztrooldallal bővült a kiadó online portfóliója.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!