hirdetés
hirdetés
hirdetés

Barista leszel vagy marketinges?

Itt az Allas.hu kampány két kampányvideója. A startup az önéletrajz helyett a képességekre helyezi a hangsúlyt.

hirdetés

Az allas.hu-t 2017-ben indította el három hazai marketingszakember azzal a céllal, hogy a hazai álláspiacon teremtsen átlátható és hatékony eszközt a munkaadóknak és munkakeresőknek.

"A legfrissebb statisztikák szerint Magyarországon ötvenezernél is több betöltetlen állás van, és átlagosan 18 hónapot kell várni arra, hogy valaki új állást találjon. Ez a szám az elmúlt években sosem volt ilyen magas. A fiatalok külföldre áramlásával pedig félő, hogy egyre kevesebb lesz a megfelelő képzettséggel rendelkező munkavállaló. A helyzet riasztónak tűnik, mégis elképzelhető, hogy egy formabontó megoldás segíthet összehozni álláskeresőt és állást ajánlókat a piacon. A most induló allas.hu portálon önéletrajz helyett a képességek és a tapasztalatok alapján találhat egymásra a két oldal" - olvasható a projekt közleményében.

Itt lehet ismerkedni a felülettel. Az allas.hu kampányát az alábbi két videó vezeti be.

Az alkotók listája

Megbízó: Net Performance Zrt.
Vezérigazgató: Rácz István
Marketingigazgató: Veszelovits Tamás

Produkció: Állás.hu
Produkciós cég: Rotabrik
Producer: Légmán Imre
Rendező: Herkó Attila
Operatőr: Szőke János
Art director: Miklósy Zoltan
Gyártásvezető: Félegyházy Ágoston
Utómunka: Mentaar
Vágó: Somogyi Csaba
Colorist: Hamza Károly
VFX: Reichardt Péter, Milbich Tamás, Hamza Károly
Zene: Milkovics Mátyás

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 8-12 éves diákok jelentkezését várja a csatorna gyerekműsora.

Átadták a Glamour Women of the Year díjakat. 

A Roland Berger azt vizsgálta, hogy a digitalizáció hogyan segíti a nők karrierjét.

A Viberen gyíkemberes matricacsomag és publikus chat is lesz.

14 főkategóriában várják a pályamunkákat.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 24.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

A Kreatív ismét meghirdeti content marketing versenyét, amelyre várja az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait. Nevezési határidő: április 14.

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés