hirdetés
hirdetés
hirdetés

Baló György

hirdetés

Baló György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Baló György (Illusztráció: Kovács Lehel)
„Hiszek abban, hogy egy demokrácia hosszabb távon nem létezhet erős civil társadalom, ennek részeként erős média, erős közvélemény, informált és tudatos állampolgárok nélkül, és biztos, hogy Magyarországon van sok százezer ember, aki ilyen, vagy ilyen akar lenni. Főleg nekik szeretnék szolgáltatni” – mondta Baló György a Kreatívnak adott interjújában [Hírfej, 2007. június – A Szerk.]. Baló a Magyar Televízió (MTV) egyik meghatározó figurája, egy ötéves kitérőt leszámítva 1970 óta dolgozott ott, ezért szomorú hír, hogy 2012 elején otthagyta a közmédiát. Persze ez csak a hivatalos búcsú, valójában utoljára 2010-ben láthattuk őt a Kassza című, fél évet sem élt közéleti műsorban. Előtte a Kossuth Rádió 180 perc című műsorát vezette, azelőtt pedig a Szólás Szabadságát, amitől 2009 februárjában, adásban köszönt el. Az elmúlt években mintha nem találta volna a helyét a közmédiában, ami sajnos inkább a közeg hibája, mint az övé – róla ismerői azt állítják, szakmai kérdésekben már-már perfekcionista, elvvezérelt ember. Nagyon ügyel a magánéletére, volt felesége, Morvai Krisztina jobbikos EP-képviselő miatt – akitől tavaly júliusban elvált – mégis egy időre a média érdeklődésének középpontjába került.

Mit tanulhatunk tőle?
Klasszikus, régi vágású szakmaiságot és hogy lehet és kell mindenben a tökéletesre törekedni.

1997 és 2002 között az Írisz Tv, majd a Tv3 vezérigazgatója – ez az időszak azért különösen emlékezetes, mert ekkor avatkozott bele a politika először durván a kereskedelmi médiába. Később a bíróság is kimondta, hogy az 1997-ben az egyik kereskedelmi csatorna koncessziós jogaiért induló Írisz pályázata jogellenesen veszített, és bár az Írisz tulajdonosai később megvették a Tv3-at, ami üzemelt is 2000-ig, azt a Tv2 és az RTL Klub közös erővel felvásárolta és megszüntette. 2000-ben szerződéses műsorkészítőként visszatért az MTV-be, 2002-től kulturális igazgató, a vezetése alatt indult be például a Kultúrház.

Reméljük, ha nem is a közmédiában, de valahol megtalálja azt a sok százezer embert, akinek szolgáltathat.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

De Bayer Zsolt fröcsögését és a Híradó sajátos szerkesztési gyakorlatát már nem büntette a Médiatanács.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés