hirdetés
hirdetés
hirdetés

Baló György

hirdetés

Baló György <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Baló György (Illusztráció: Kovács Lehel)
„Hiszek abban, hogy egy demokrácia hosszabb távon nem létezhet erős civil társadalom, ennek részeként erős média, erős közvélemény, informált és tudatos állampolgárok nélkül, és biztos, hogy Magyarországon van sok százezer ember, aki ilyen, vagy ilyen akar lenni. Főleg nekik szeretnék szolgáltatni” – mondta Baló György a Kreatívnak adott interjújában [Hírfej, 2007. június – A Szerk.]. Baló a Magyar Televízió (MTV) egyik meghatározó figurája, egy ötéves kitérőt leszámítva 1970 óta dolgozott ott, ezért szomorú hír, hogy 2012 elején otthagyta a közmédiát. Persze ez csak a hivatalos búcsú, valójában utoljára 2010-ben láthattuk őt a Kassza című, fél évet sem élt közéleti műsorban. Előtte a Kossuth Rádió 180 perc című műsorát vezette, azelőtt pedig a Szólás Szabadságát, amitől 2009 februárjában, adásban köszönt el. Az elmúlt években mintha nem találta volna a helyét a közmédiában, ami sajnos inkább a közeg hibája, mint az övé – róla ismerői azt állítják, szakmai kérdésekben már-már perfekcionista, elvvezérelt ember. Nagyon ügyel a magánéletére, volt felesége, Morvai Krisztina jobbikos EP-képviselő miatt – akitől tavaly júliusban elvált – mégis egy időre a média érdeklődésének középpontjába került.

Mit tanulhatunk tőle?
Klasszikus, régi vágású szakmaiságot és hogy lehet és kell mindenben a tökéletesre törekedni.

1997 és 2002 között az Írisz Tv, majd a Tv3 vezérigazgatója – ez az időszak azért különösen emlékezetes, mert ekkor avatkozott bele a politika először durván a kereskedelmi médiába. Később a bíróság is kimondta, hogy az 1997-ben az egyik kereskedelmi csatorna koncessziós jogaiért induló Írisz pályázata jogellenesen veszített, és bár az Írisz tulajdonosai később megvették a Tv3-at, ami üzemelt is 2000-ig, azt a Tv2 és az RTL Klub közös erővel felvásárolta és megszüntette. 2000-ben szerződéses műsorkészítőként visszatért az MTV-be, 2002-től kulturális igazgató, a vezetése alatt indult be például a Kultúrház.

Reméljük, ha nem is a közmédiában, de valahol megtalálja azt a sok százezer embert, akinek szolgáltathat.

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Október 20-án indult el a Social Design Network (SDN) nyolc országban, tizenegy partneregyetem bevonásával.

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés