hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balatoni és észak-magyar promók a Magyar Turizmusnál

Naponta jelentkező MTV-műsorral népszerűsíti a Balatont a Magyar Turizmus, az észak-magyarországi régiót pedig Harsányi Leventés bloggal promózzák.
hirdetés

Az előző két évhez hasonlóan idén is közös Balaton-műsort indít a Magyar Turizmus (MT) és a Magyar Televízió (MTV) a nyári szezonban. A pénteken startoló Balatoni Nyár naponta jelentkezik hírekkel, programajánlókkal és színes anyagokkal.

Az MT kutatásai szerint a tágan vett nyári szezonban, május és szeptember között változatlanul a Balaton a legnépszerűbb belföldi úti cél. Az ott tartózkodók vagy oda készülők informálása mellett a népszerűsítés is célja a műsornak.

Az adást Csorba Viktória és Gmoser Zoltán, a Balatoni Nyár két tavalyi arca mellett Joó Zsanett, az MTV debreceni stúdiójának munkatársa vezeti.

Harsányi Leventés blog Észak-Magyarországnak
Az észak-magyarországi úticélokat eközben bloggal népszerűsíti az MT: a Micsuda célja a fiatalokat is elérő formában bemutatni a látnivalókat és a turistákat fogadó életérzést.

„A blog főszereplője Harsányi Levente, aki egy elvesztett fogadás kapcsán azt a feladatott kapta, hogy be kell járnia Észak-Magyarország minden egyes szegletét egy hónapon belül. Segítségével remélhetőleg részesei lehetünk az itthoni északi csodáknak, ahol várnak a borok és  gasztronómia, túrák és fesztiválok, várak és múzeumok, fürdők és gyógyvizek és persze a határtalan vendégszeretet“ – írja a blogot készítő HD Group közleménye. Az ügynökség egyébként először dolgozik az MT számára.

A blogot főleg az online és néhány offline médiában hirdetik, a médiafeladatokon a Médiacom dolgozott.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés