hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balásy Gyula médiaügynökségei 10 milliárdos MTÜ-tendert húztak be

A vélhetően legalább két évre szóló szerződés során főleg külföldi piacokon kell megjelennie az MTÜ kampányaival. 

hirdetés

Balásy Gyula két médiaügynöksége, az állami kommunikációs feladatokkal egyedüliként megbízható New Land Media, valamint az általa tavaly megszerzett Media Dynamics (amelynek ügyvezetője a 2010-2014 között az állami tendereken egyeduralkodó I.M.G. volt vezetője, Tóth Orsolya) nyerte a Magyar Turisztikai Ügynökség 10 milliárdos keretösszegű, médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására kírt tenderét – írja a Hvg.hu az európai uniós közbeszerzési értesítőre hivatkozva.

Az átfogó kampányok száma tervezetten évente 9 db, amelyből tervezetten 3 db belföldön, 6 db külföldi célpiacokon (az alábbi célpiacok bármelyikén, illetve több célpiacon párhuzamosan) kerül megvalósításra – olvasható a hirdetményben. Egy kampány átlagosan minimum 4, maximum 8 hétig tart.

A keretmegállapodás alapján megkötendő egyedi szerződések száma a keretmegállapodás időtartama alatt várhatóan legalább 20 db lesz, melyből legalább egy szerződés legalább 9 hónapos időtartamra szól. A szerződések átlagértéke a legalább nettó 100 millió forintot meg fogja haladni, de akár ennek többszörösét is elérheti – olvasható a HVG-n.

A kampány kiemelt célterületei az EU-n belül Ausztria, Csehország, az Egyesült Királyság, Franciaország, Izrael, Hollandia, Lengyelország, Németország, Olaszország, Románia, Spanyolország és Szlovákia, valamint az Egyesült Államok, Kanada, Kína és Oroszország. 

Egyéb potenciális régiók és célországok lehetnek: Dánia, Finnország, Írország, Norvégia, Svájc, Svédország, Törökország, India és az Öböl-menti országok (főként az Egyesült Arab Emirátusok és Katar) - olvasható a lapban.

A New Land Media 2017-es árbevétele az intenzív kormányzati és állami kommunikciós aktivitásnak köszönhetően 25,8 milliárd forint, míg 2018-ban már ennek több mint kétszerese, 52,2 milliárd forint volt, ekkora bevételt Magyarországon médiaügynökség még soha sem tudott elérni. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés