hirdetés
hirdetés
hirdetés

1,5 milliárdért kommunikálják az MNB lakáshiteleit

A Frank Digital és a New Land Media nyerte az MNB fogyasztóbarátnak titulált lakáshiteleinek kommunikációjáról szóló tendert. Más induló nem volt - írja az Átlátszó.

hirdetés

Szeptember 8-án hirdetett eredményt a Közbeszerzési Döntőbizottság egy márciusban meghirdetett tenderen, amelyet az MNB által „Fogyasztóbarát termék”-nek minősített lakáscélú jelzáloghitelek társadalmi megismertetésére írtak ki

A tender eredménye szeptember 8-án jelent meg az EU-s közbeszerzési értesítőben: a nettó 1,5 milliárd forint keretösszegű megbízást egyetlen ajánlattevőként a New Land Media Kft. és a Frank Digital Kft. kapta. A megbízás a keretösszeg kimerüléséig vagy legkésőbb 2019 végéig szól - írja az Átlátszó. A két ügynökség közösen jelentkezett a felhívásra.

A tender rövid meghatározása szerint a nyertes feladata a fenti tárgyban a "teljes körű, szakszerű és határidőre történő tájékoztatási feladatok megvalósítása, stratégia és javaslatok összeállítása, továbbá a nem tervezett, a kampány feladatleírásában megjelenített, a kampányhoz közvetlenül nem kapcsolódó részfeladatok (kreatív tervezés és gyártás, médiavásárlás, PR feladatok) ellátása". A kampánynak minden médiatípusban, így print, online, közterületi felületeken, valamint rádió- és tévészpotok formájában is meg kell jelennie.

Balásy Gyula cégei a New Landen kívül mostanában több, jelentős összegű állami megbízást kaptak: két éve a Lounge Design készítette a menekültellenes ("kék") kampányt, a New Land Media vezényelte a bankjegycsere-kampányt, de kaptak 1 milliárd forintos megbízást az MFB-től, és félmilliárdos megbízást az '56-os emlékév népszerűsítésére is. Balásy Gyula cégei lettek a Nemzeti Kommunikációs Hivatal kerettenderén az egyik győztes konzorcium, a hivatal pedig májusban közzé is tette, hogy miként oszlik meg a 25 milliárd forintos keretösszeg a nyertesek között. E szerint Balásy cégei összesen 14 milliárd forintnyi állami hirdetési pénz fölött diszponálnak 2017-ben (forrás: Átlátszó).

A Frank Digital egyébként a korábbi Vs.hu-tulaj, Száraz István érdekeltsége volt, aki később az Origót is kiadó New Wave Media tulajdonosa volt, ezt júliusban Matolcsy György fia, Ádám vette meg. Jelenleg - a cégadatok szerint - Osváth Eszter és Kozári István András a Frank Digital tulajdonosai. 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az NMHH a TV2, az RTL Klub és Duna Tévé, illetve 1-1 hónapra még hat másik csatorna műsorait vizsgálta.

Nessaj, a vlogger is ad majd tippeket.

Az egyiket nőknek szánják, a másikon filmek és sorozatok lesznek. Újrapozícionálja magát a Sony.

Az adatok használatáról, az okoseszközök szerepéről és a Budapest-márkáról is szó lesz.

Az Antré Akadémia az utánkövető rendszerben látja a megoldást.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 22.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Hosszabbított nevezési határidő: 09.22.

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

hirdetés
hirdetés