hirdetés
hirdetés
hirdetés

Balásy cégei vitték a 2018-as állami költés 84 százalékát

Balásy Gyula cégei 84 százalékát, Kuna Tibor 15 százalékát, Csetényi Csaba csak 0,5 százalékát vitte az NKOH-s összköltésnek. Balásy 1,5 milliárdot keresett az első három hónapban.

hirdetés

Szinte már csak a Balásy Gyulához tartozó cégeken keresztül költ az állami intézmények és vállalatok kommunikációjáért felelős Nemzeti Kommunikációs Hivatal - írja a K-Monitor az NKoH által közzétett első negyedéves adatokra hivatkozva. 

Balásy Gyula cégei, a Lounge Design és a New Land Media az év első három hónapjában elköltött 11,4 milliárd forintnak 84 százalákát vitték el (9,6 milliárd forintot), míg az ügynökségi pool másik két szereplője, Kuna Tibor konzorciuma (Young&Partners és Trinity Communications) 15 százaléknyi, míg Csetényi Csaba Network 360-Affiliate Network konzorciuma mindössze 0,5 százaléknyi költést kezelt csak január-március között.

A Balásy cégei által elvitt legnagyobb értékű szerződések a következők voltak: „Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 7." 2,8 milliárd forintos keretösszegű (opcionálisan 315 millióval kiterjeszthető) volt, az MTÜ országpromóciós kampánya, és ehhez kapcsolódó budapesti városmarketing-kampány 1,1 milliárd + 472 millióba (ez utóbbi az opció) fájt a költségvetésnek, az E-sport bajnokság és konferencia megszervezésével kapcsolatos kommunikációs feladatok pedig összesen majdnem 1,5 milliárd forintbva kerültek. A fix, 15 százalékos jutaléki rendszer miatt (amelyet a Fidesz vezetett be az előző ciklus elején) Balásy cégei az első 3 hónapban 1,44 milliárd forintot kerestek az állami cégek és intézmények kommunikációján.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés