hirdetés
hirdetés
hirdetés

Bajszos szerzők olvasására biztat a Bookline

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

hirdetés

Pár éves jelenség, hogy az egyébként nem bajuszos férfiak novemberben bajuszt növesztenek, ezt hívják Movembernek, és ez áll a Bookline és a Bold reklámügynökség közös kampányának középpontjában is, amelynek mottója az, hogy „Olvass bajuszostól!”. Ez egyrészt kampány, másrészt ennek részeként könyvválogatást is készített a Bookline.

"A kampányban jelentőségteljes arcszőrzettel rendelkező írók portréi és bajuszukra összpontosító animációs filmek buzdítják a Bookline vásárlóit arra, hogy bajuszos szerzők műveit olvassák ebben a hónapban" - olvasható a bejelentőben, a központi figurái a kampánynak pedig Arany János, Sir Arthur Conan Doyle, Móricz Zsigmond, Mark Twain és Varró Dániel - de a Bookline bajszos könyválogatásásban több mint 200 szerző műve szerepel.

A kampánynak aloldala is van a Bookline oldalán, az animációs kisfilmek mellett pedig további elemei: poszterek, hirdetések a közösségi médiában, valamint "bajuszos könyvjelzők osztása vásárlások mellé".

"Az online kampány mellett a Bookline üzleteiben kapható bajuszkönyvjelzővel bárki elkészítheti saját bajuszos fotóját, amelyet az #olvassbajuszostól hashtaggel megoszthat saját felületein is" - olvassuk. Lent láthatók a kampányposzterek, illetve az ehhez tartozó videó, majd alattuk az alkotók névsora.

Alkotók listája

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.
Marketingigazgató: Sándor Gabriella
Brand manager: Gál Cintia
PR manager: Jávor Zsófia
Web designer: Zolnay Gábor
Social media: Scherer Anna

Reklámügynökség: BOLD
Vezető kreatívigazgató:Tordai Péter
Kreatívigazgató: Rodrigo Fernandes
Art director: Rodrigo Fernandes
Szövegírók: Bán Bence, Czibolya Tamás
Ügyfélkapcsolati vezető: Urbán Ágnes

Produkció:
llusztrációk: Orbán János, Windholz György
Produkciós cég: Telegram Films
Animáció: Carlos Baer
Zene: Czibolya Péter

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Megunták a hamis IKEA-pólókat, előálltak egy saját kollekcióval.

Gyerek- és sportcsatornák is bekerülnek a kínálatba.

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés