hirdetés
hirdetés
hirdetés

B2B Award: új kategóriák, GDPR és nevezési határidő

A B2B Awardot 2016-ben indítottuk el. Idén két körös zsűri lesz, illetve egyéb változások is lesznek. Mostantól lehet nevezni. 

hirdetés

A Kreatív harmadszor hirdeti meg B2B kommunikációs versenyét, amelyre nevezhetnek ügynökségek, megbízók, hirdetők, szolgáltatók, illetve a média képviselői. A verseny célja, hogy díjazza azokat a legjobb kommunikációs megoldásokat, amelyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.

A verseny microsite-ja a nevezési információkkal erre található, ami pedig változás tavaly óta, hogy a Kreatív többi versényéhez hasonlóan két külön körös zsűri lesz idén a B2B Awardon is, illetve az év kiemelt kategóriájában (Hot Topic Award) a GDPR bevezetésének a B2B ügyfelek megtartása céljából való legjobb kommunikálását díjazzák majd. Három új alkategória is lesz: a lead-generálás, a B2B automatizáció és a kontentmarketing.

A nevezési határidő szeptember 7.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év alatt a felére csökkent a Petőfi Rádió zenei repertoárja - derül ki a friss zeneipari jelentésből.

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés