hirdetés
hirdetés
hirdetés

B2B Award: új kategóriák, GDPR és nevezési határidő

A B2B Awardot 2016-ben indítottuk el. Idén két körös zsűri lesz, illetve egyéb változások is lesznek. Mostantól lehet nevezni. 

hirdetés

A Kreatív harmadszor hirdeti meg B2B kommunikációs versenyét, amelyre nevezhetnek ügynökségek, megbízók, hirdetők, szolgáltatók, illetve a média képviselői. A verseny célja, hogy díjazza azokat a legjobb kommunikációs megoldásokat, amelyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.

A verseny microsite-ja a nevezési információkkal erre található, ami pedig változás tavaly óta, hogy a Kreatív többi versényéhez hasonlóan két külön körös zsűri lesz idén a B2B Awardon is, illetve az év kiemelt kategóriájában (Hot Topic Award) a GDPR bevezetésének a B2B ügyfelek megtartása céljából való legjobb kommunikálását díjazzák majd. Három új alkategória is lesz: a lead-generálás, a B2B automatizáció és a kontentmarketing.

A nevezési határidő szeptember 7.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Természetesen nem igazi dobostortát, hanem annak az árát kapják meg.

105 millió forintra lehet pályázni az NMHH-nál.

Indul a 2018-as Employer Branding Award, immár negyedik alkalommal, először a PR Toplistán.

Az influencer-ügynökség tartalomgyártásba fogott.

Szeptember 24-én mutatják be a Budapesti Metropolitan Egyetem hallgatóinak munkáit.

hirdetés

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Meghosszabbított nevezési határidő: szeptember 21.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

Konferencia a mentes termékek piacáról Időpont: október 3., 10.00 - 17.00

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Díjátadó: október 3., 18.00, Corner Rendezvényterem

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés