hirdetés
hirdetés
hirdetés

B2B Award: új kategóriák, GDPR és nevezési határidő

A B2B Awardot 2016-ben indítottuk el. Idén két körös zsűri lesz, illetve egyéb változások is lesznek. Mostantól lehet nevezni. 

hirdetés

A Kreatív harmadszor hirdeti meg B2B kommunikációs versenyét, amelyre nevezhetnek ügynökségek, megbízók, hirdetők, szolgáltatók, illetve a média képviselői. A verseny célja, hogy díjazza azokat a legjobb kommunikációs megoldásokat, amelyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.

A verseny microsite-ja a nevezési információkkal erre található, ami pedig változás tavaly óta, hogy a Kreatív többi versényéhez hasonlóan két külön körös zsűri lesz idén a B2B Awardon is, illetve az év kiemelt kategóriájában (Hot Topic Award) a GDPR bevezetésének a B2B ügyfelek megtartása céljából való legjobb kommunikálását díjazzák majd. Három új alkategória is lesz: a lead-generálás, a B2B automatizáció és a kontentmarketing.

A nevezési határidő szeptember 7.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés