hirdetés
hirdetés
hirdetés

Azonnal hat

Campaign Poster Advertising Awards 2003

A Campaign brit reklámszaklap idei kültéri médium versenyén (Campaign Poster Advertising Awards 2003) a társadalmi célú poszterek mellett a kreatív felülethasználat aratta a legnagyobb sikert. A Kreatív a díjnyertes alkotások között válogatott.
hirdetés
„Az óriásplakát a reklámozás legtisztább módja” – állítja a Campaign brit reklámszaklap poszter versenyéről megjelent mellékletében John O’Keeffe, a pályázatokat elbíráló zsűri elnöke. A Bartle Bogle Hegarty reklámügynökség vezető kreatívigazgatója megfogalmazta azt, mi a kültéri médiumok legfontosabb jellemzője: „A fogyasztó ránéz a hirdetésre, és néhány másodperc után azonnal kiderül, hogy az működik-e vagy sem.” Szerinte azok a plakátok – és egyéb utcai felületek –, amelyek előtt állni és gondolkodni kell, egyszerűen nem töltik be a funkciójukat, azaz nem reklámok, hanem „falra festett gondolatdarabkák”.

A Campaign évente rendezi meg a kültéri felületeken megjelenő reklámok versenyét, amelyet ügynökségi kreatívok, design szakemberek és hirdetői marketingesek köréből válogatott zsűri részben médiatípus, részben pedig kategória szerint bírál el. Magyarországon az Arc az egyetlen olyan rendezvény, amely a közízlést óriási erővel befolyásolni képes óriásplakátokat versenyközelbe hozza, azzal a különbséggel, hogy az Arcon nem valós hirdetések, hanem civilek, művészek és reklámosok nem briefre készült munkái küzdenek egymással.

Míg nálunk még mindig sokan a plakátokra írt szövegtengerben hisznek, a Campaign díjazottjainál az egyszerűség, a merészség és a kreatív felülethasználat az általános. Az alábbiakban a díjnyertes alkotások közül mutatunk be néhányat.

Első díj, poszter, nonprofit és TCR kategória, Bartle Bogle Hegarty

Első díj, óriásposzter, TBWA London, egy Michael Jacksonról szóló dokumentumműsor hirdetése

Első díj, járműreklám, M&C Saatchi, egy autóklub hirdetése, a reklám tetszőlegesen rátehető bármely számú busz hátuljára

Első díj, poszter, média és szórakoztatóipar kategória, TBWA London, a jacksonos tévéműsor reklámja

Első díj, Campaign olvasói díj, Rainey Kelly

Ezüst díj, élelmiszer, ital és háztartási cikk kategória, BMP DDB

Ajánlás, reklámfotó kategória, Arc
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés