Azok a nők, akik áttörték az üvegplafont, már nem rettegnek a kudarctól

Hogy a férfiaknak és a nőknek ugyanolyan lehetőségei vannak-e egy munkahelyen, top témaként fut számos területen. A tudományos és a tech szektor után a kommunikációs szakma nyugati szárnya is feltette a kérdést. Hiányolják a nőket posztokról és részlegekről, és azt is felvetik, hogy a változás a pénzügyi eredményeken is meglátszana. Most mi is kinyitottuk a csapot: a hazai kommunikációs ipari szemlénknek online kutatás (erről itt), mélyinterjú és külföldi lapszemle is része. Jó hír, hogy kaptunk receptet a női sikerre, kevésbé tapsikolós, hogy a kreatívoknál még mindig nem kell külön női öltöző.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Átalakuló értékláncok, új ügyféligények, felgyorsuló döntéshozatal és több forrásból származó nyomás alakítja manapság a vállalati döntéshozók filozófiáit.

Hosszú évek helyett a nagy stúdiók már inkább csak néhány hónapra koncentrálnak filmjeik felvezetésekor.

Elsősorban okos megoldásokat bemutató pályaműveket várnak a sajtópályázatra.

Átmenetileg házon belül oldják meg a pótlását.

Pultos, DJ, telefonközpontos, taxis és mentős az „Az Éjszaka Hősei”.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!