Azok a nők, akik áttörték az üvegplafont, már nem rettegnek a kudarctól

Hogy a férfiaknak és a nőknek ugyanolyan lehetőségei vannak-e egy munkahelyen, top témaként fut számos területen. A tudományos és a tech szektor után a kommunikációs szakma nyugati szárnya is feltette a kérdést. Hiányolják a nőket posztokról és részlegekről, és azt is felvetik, hogy a változás a pénzügyi eredményeken is meglátszana. Most mi is kinyitottuk a csapot: a hazai kommunikációs ipari szemlénknek online kutatás (erről itt), mélyinterjú és külföldi lapszemle is része. Jó hír, hogy kaptunk receptet a női sikerre, kevésbé tapsikolós, hogy a kreatívoknál még mindig nem kell külön női öltöző.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Kandó Eszter
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

„Mélységesen tisztelt és szeretett kollégánktól, barátunktó,l az MRSZ első Tiszteletbeli Örökös Tagjától fájdalommal búcsúzunk".

A Műanyag égbolt című filmterv az utóbbi évek egyik legambiciózusabb vállalkozásának tűnik.

A cégadatok szerint Mészáros Lőrinc vállalatainál vezető tisztséget betöltő emberek lettek a tulajdonosok.

"Ha szereted, akkor minden formában megkívánod!" - reagált a cég az ügyre.

Médiatorta és kommunikációs torta lesz helyette. A közgyűlésen két új elnökségi tagot is választottak.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!