Az univerzális problémamegoldó, aki mindig magából ad

Ha valami nekem csak minimálisenergia befektetés, a világ viszont jobb lesz tőle, akkor miért ne tenném meg? – teszi fel a kérdést Baji Anita, akinek hobbija, hogy szeret magából adni, és aki bevallása szerint, ha nem rádiózna, akkor problémamegoldó cége lenne. Jó arcokat kerestünk a Coca-Colával közösen, ezúttal Baji Anitára találtunk.

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szekeres Andrea
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)

Csata Sára a GTA-ból írta a szakdolgozatát, most menő magyar produkciókban VFX-es.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Már most elég impozáns a jövő évi Brain Bar előadóinak listája.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.