hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ügyvezetőt váltott a Tricky

Máté-Csóti Janka vette át a Tricky Communications ügyvezetői feladatait Kocsiscsák Fruzsinától, aki tulajdonosként háttérbe vonult az operatív feladatoktól. Az ügynökség másik tulajdonosa, Kuritár Csaba továbbra is kreatívigazgatóként vezeti a full-service reklámügynökséget.

hirdetés

Máté-Csóti Janka 15 éves szakmai pályafutását a McCann Ericksonnál kezdte, később senior account managerként dolgozott a Friendly-nél, majd nemzetközi tapasztalatot szerzett Indiában, a Miracle Studios-nál, ahonnan már az Uniomediához tért vissza. Az eddigiek során dolgozott olyan nemzetközi márkákon, mint az Opel, az Algida és a Panasonic. A Tricky-hez az Uniomedia client service directori székéből érkezett, ahol komplex kommunikációs kampányokkal és PR-rel foglalkozott (az Uniomedia tájékoztatása szerint Máté-Csóti Janka az utóbbi három évben szülési szabadságon volt - a szerk.). Janka három éve a Metropolitan Egyetem óraadó oktatójaként is dolgozik.

Máté-Csóti Janka

„Janka sokéves, magyar és nemzetközi tapasztalata, energikus személyisége és a korábbi közös munkáink egyértelművé tették, hogy jó kezekben lesznek nála a Tricky operatív ügyei, ráadásul vezetésével tovább bővíthetjük a szolgáltatásaink. A napi teendők irányítása mellett az ő feladata lesz az ügyfélélményének növelése, a munkafolyamatok újragondolása és kapcsolatépítés új ügyfelekkel. Mi a Trickynél hiszünk abban, hogy igazán jó kampányok akkor születnek, ha partnerként dolgozhatunk együtt a megbízóinkkal. Tudjuk, hogy Janka is ezt a szemléletet hozza magával és nagyon várjuk már a közös munkát” – mondta Kuritár Csaba.

Máté-Csóti Janka hozzátette,legfőbb célja, hogy „a Tricky amúgy is erős digitális- és social media portfólióját tovább bővítsem ATL/BTL kampányokkal".

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés