hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Uniomedia, a Sakkom és az LA Communications is Sándor Imre-díjat kapott

Tizenöt pályázó huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy jutott shortlistre, négyen kaptak díjat. 

hirdetés

Három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos munka kapta meg idén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre PR-díját. Huszonöt nevezés érkezett idén a versenyre, ebből tizenegy jutott a döntőbe.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak. Az öttagú zsűrizésben a Kreatív is részt vett.

A díjazottak és a döntősök lent találhatók. A boldog nyertesek a fenti fényképet láthatók.

Sándor Imre PR-Díj 2017

Kommunikációs kampány

Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank

KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi

Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment

Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlist

Kommunikációs kampány

Helló Soroksár!
pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA

OTP Mobilfizetés – NFC Kommandó
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank

#mutimithallgatsz
pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus

Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért
pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata

Odapörköltünk a fiataloknak
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment

Ingatlancsütörtök
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont

Az ötödik évszak
pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Olasz ügynökség felelt a netet már novemberben meghódító reklámért.

A telekommunikációs márka egy új szó létrehozásával is igyekszik erősíteni identitását. A Mito segített neki.

A könyvterjesztő-kiadó csatlakozott a Movember Mozgalomhoz.

Májusban hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, hogy a Digi felvásárolja az Invitelt. Félrevezető közlés miatt vonták vissza a döntést ideiglenesen.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés