hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Uniomedia, a Sakkom és az LA Communications is Sándor Imre-díjat kapott

Tizenöt pályázó huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy jutott shortlistre, négyen kaptak díjat. 

hirdetés

Három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos munka kapta meg idén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre PR-díját. Huszonöt nevezés érkezett idén a versenyre, ebből tizenegy jutott a döntőbe.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak. Az öttagú zsűrizésben a Kreatív is részt vett.

A díjazottak és a döntősök lent találhatók. A boldog nyertesek a fenti fényképet láthatók.

Sándor Imre PR-Díj 2017

Kommunikációs kampány

Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank

KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi

Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment

Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlist

Kommunikációs kampány

Helló Soroksár!
pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA

OTP Mobilfizetés – NFC Kommandó
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank

#mutimithallgatsz
pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus

Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért
pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata

Odapörköltünk a fiataloknak
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment

Ingatlancsütörtök
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont

Az ötödik évszak
pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyerges tulajdonrésze zsugorodott, Fonyó Károlyé 15 százalékos lett Simicska cégében, írja a HVG.

Nagy András tavaly ősszel, Bodnár Ákos idén csatlakozott a marketingügynökséghez.

A magazin bocsánatkérő közleményt is írt.

A dal eleve arról szól, hogy ésszel kell bulizni.

De a nyomtatott napi sajtó középtávon ki fog halni. Reklámos kerekasztal-beszélgetést hallgattunk.

hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés
hirdetés