hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Uniomedia, a Sakkom és az LA Communications is Sándor Imre-díjat kapott

Tizenöt pályázó huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy jutott shortlistre, négyen kaptak díjat. 

hirdetés

Három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos munka kapta meg idén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre PR-díját. Huszonöt nevezés érkezett idén a versenyre, ebből tizenegy jutott a döntőbe.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak. Az öttagú zsűrizésben a Kreatív is részt vett.

A díjazottak és a döntősök lent találhatók. A boldog nyertesek a fenti fényképet láthatók.

Sándor Imre PR-Díj 2017

Kommunikációs kampány

Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank

KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi

Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment

Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlist

Kommunikációs kampány

Helló Soroksár!
pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA

OTP Mobilfizetés – NFC Kommandó
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank

#mutimithallgatsz
pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus

Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért
pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata

Odapörköltünk a fiataloknak
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment

Ingatlancsütörtök
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont

Az ötödik évszak
pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés