hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Uniomedia, a Sakkom és az LA Communications is Sándor Imre-díjat kapott

Tizenöt pályázó huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy jutott shortlistre, négyen kaptak díjat. 

hirdetés

Három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos munka kapta meg idén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre PR-díját. Huszonöt nevezés érkezett idén a versenyre, ebből tizenegy jutott a döntőbe.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak. Az öttagú zsűrizésben a Kreatív is részt vett.

A díjazottak és a döntősök lent találhatók. A boldog nyertesek a fenti fényképet láthatók.

Sándor Imre PR-Díj 2017

Kommunikációs kampány

Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank

KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi

Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment

Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlist

Kommunikációs kampány

Helló Soroksár!
pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA

OTP Mobilfizetés – NFC Kommandó
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank

#mutimithallgatsz
pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus

Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért
pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata

Odapörköltünk a fiataloknak
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment

Ingatlancsütörtök
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont

Az ötödik évszak
pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tíz nappal az amerikai premier után Magyarországon is látható lesz Stephen Colbert sorozata.

A videó a témában már korábban kampányt készítő Deepinsight munkája.

Aki csak egy-egy modulra szeretne beiratkozni, mostantól arra is van lehetősége.

Jászai Gellért szerint a Konzum stratégiájának része, hogy ha eladó lesz, akkor érdekli őket a Telenor.

De a volt momentumos Pottyondy Edina is csatlakozott a szerkesztőséghez. 

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés