hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Uniomedia, a Sakkom és az LA Communications is Sándor Imre-díjat kapott

Tizenöt pályázó huszonöt projektje indult a versenyen. Tizenegy jutott shortlistre, négyen kaptak díjat. 

hirdetés

Három kommunikációs kampány és egy hírnévmenedzsmenttel kapcsolatos munka kapta meg idén a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) Sándor Imre PR-díját. Huszonöt nevezés érkezett idén a versenyre, ebből tizenegy jutott a döntőbe.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár hatodik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak. Az öttagú zsűrizésben a Kreatív is részt vett.

A díjazottak és a döntősök lent találhatók. A boldog nyertesek a fenti fényképet láthatók.

Sándor Imre PR-Díj 2017

Kommunikációs kampány

Gázszerelőt Felcsútra! – K&H: üzletet ide!
pályázó: LA Communications
Megbízó: K&H Bank

KONTROLL alatt a Vércukorszint!
pályázó: Uniomedia Communications -Sanofi
Megbízó: Sanofi

Álljon meg egy novellára!
pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: JCDecaux Hungary Zrt.

Hírnévmenedzsment

Rend lett a Rendi háza táján
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Rendi

Shortlist

Kommunikációs kampány

Helló Soroksár!
pályázó: Café PR
Megbízó: IKEA

OTP Mobilfizetés – NFC Kommandó
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Bank

#mutimithallgatsz
pályázó: Próbakő Kommunikáció
Megbízó: Artisjus

Vándorbatyuval a korrekt hazai német emlékezetpolitika kialakításáért
pályázó: PTI Communications
Megbízó: Magyarországi Németek Országos Önkormányzata

Odapörköltünk a fiataloknak
pályázó: SAKKOM Interaktív
Megbízó: Mocca Negra Zrt.

Hírnévmenedzsment

Ingatlancsütörtök
pályázó: Café PR
Megbízó: OTP Ingatlanpont

Az ötödik évszak
pályázó: Ferling Kft.
Megbízó: Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés