hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Unicredit kipróbálja a Republicot

A Raiffeisen és a K&H után újabb banki ügyféltől, az Unicredittől kapott megbízást a Republic. Mi lesz az Ogilvyvel?
hirdetés

Az Unicredit tendert írt ki az egyik nyári kampányának ATL-feladataira. A megbízást a Republic Advertising&Branding nyerte el. Az ügynökség számára a közös munkában kihívás, hogy a magyar bank szoros kapcsolatokat ápol a nemzetközi központtal, és a globális és a hazai márkaépítés elválaszthatatlanul összefügg.

Mint ismert, a Republic-nak van banki kommunikációs tapasztalata, hiszen korábban már dolgozott a Raiffeisennel, és a K&H-val is.

Az Unicredit projektalapon dolgozik együtt a Republic-kal, a kampány sikere esetén további közös munka is várható. 

A bank állandó reklámügynöksége az Ogilvy & Mather, ezért megkérdeztük, hogy ez mennyiben befolyásolja velük meglévő szerződést. A válasz az volt, hogy az adott kampányon kívül továbbra is fennáll az együttműködés.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés