hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az unalmat próbálja izgalmassá tenni új kampányában a Telenor

A mobilnetezésről van szó benne. Kétszer annyit ajánlanak. 12 kisfilm lesz.

hirdetés

Kétszer annyi mobilnetezéssel probálja a megtölteni a semmittevést új kampányában a Telenor. Konkrétan és áttételesen is.

A telekommunikációs cég új tarifacsomagját reklámozza egyelőre három kisfilmmel (összesen 12 lesz), az egyikben egy állásinterjú előtt kel fel túl korán a főszereplő, a másik egy sminkszobában játszódik, a harmadik az éjszakai buszon, és egy fikusz is szerepel benne. Közvetlen, némileg önironikus hangot ütnek meg a szpotokban.

„A kampányban a legnagyobb kihívást az úgynevezett köztes időszakok, üresjáratok érdekes és szórakoztató bemutatása jelentette. Hogyan lesz „izgalmas”, ha valami unalmas? Olyan életszerű szituációkat kerestünk, ami legtöbbünkben rögtön benyom egy gombot, hogy: és tényleg…ez velem is pont így szokott lenni, de közben szórakoztat is” – mesélt a fejlesztésről Tumó Nóra, a Telenor kampánymenedzsere. 

A kampány hat hétig fut majd, ezalatt lesz látható 12 különböző szpot összesen, focis is lesz. Lent látható a három eddig bemutatott, illetve egy werkfilm. Alatta pedig az alkotók listája.

 

Alkotók

Megrendelő: Telenor Magyarország
Brand & Marketing Communication Director: Civin Péter
Campaign Group Manager: Tumó Nóra
Marketing Communication Manager: Fekete Richárd Csaba
Junior Marketing Communication Manager: Böröndy Kristóf Róbert

Creative agency: guts&brainsDDB, Tribal WW Sofia
Creative agency: Artificial Group
Head of creative management: Haberland Attila
Creative director: Horváth Gergő
Creative director: Nagy Dezső
Account director: Kaszta Imola
Account manager: Barta Lilla
Art director: Gróf
Art director: Fazekas Péter
Creative copywriter: Kovács Nóra
Motion designer: Mészáros Máté
Senior Motion designer: Tiba Péter
Agency producer: Englert Zsófia
Production manager: Károly Eszter

Gyártóház: CineSuper
Producer: Mártonffy Zoltán
Rendező: Praznoczy Sebastian
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Pálmai Zoltán
Casting director: Agatics Antal és Tönkő Szandra
Látványtervező: Rózsa Anna
Stylist: Tankó Tekla

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Hiába trükköztek a terület átruházásával, Jeff Lowe-éknak költöznie kell, Baskiné lesz Joe Exotic egykori állatkertje. 

Figyelésre, szolidaritásra és változásra hív a  #TheShowMustBePaused kezdeményezés a június 2-i Blackout Tuesday részeként.

Az országba hivatalosan nem léphet be külföldi a koronavírus miatt.

A szlovén kreatívipari rendezvényt 2021 őszére tolják. 

Milyen volt Orbán első, amerikai útja? Egy holland újságíró emlékezett vissza több útitársával együtt a közösen töltött napokra.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés