hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az unalmat próbálja izgalmassá tenni új kampányában a Telenor

A mobilnetezésről van szó benne. Kétszer annyit ajánlanak. 12 kisfilm lesz.

hirdetés

Kétszer annyi mobilnetezéssel probálja a megtölteni a semmittevést új kampányában a Telenor. Konkrétan és áttételesen is.

A telekommunikációs cég új tarifacsomagját reklámozza egyelőre három kisfilmmel (összesen 12 lesz), az egyikben egy állásinterjú előtt kel fel túl korán a főszereplő, a másik egy sminkszobában játszódik, a harmadik az éjszakai buszon, és egy fikusz is szerepel benne. Közvetlen, némileg önironikus hangot ütnek meg a szpotokban.

„A kampányban a legnagyobb kihívást az úgynevezett köztes időszakok, üresjáratok érdekes és szórakoztató bemutatása jelentette. Hogyan lesz „izgalmas”, ha valami unalmas? Olyan életszerű szituációkat kerestünk, ami legtöbbünkben rögtön benyom egy gombot, hogy: és tényleg…ez velem is pont így szokott lenni, de közben szórakoztat is” – mesélt a fejlesztésről Tumó Nóra, a Telenor kampánymenedzsere. 

A kampány hat hétig fut majd, ezalatt lesz látható 12 különböző szpot összesen, focis is lesz. Lent látható a három eddig bemutatott, illetve egy werkfilm. Alatta pedig az alkotók listája.

 

Alkotók

Megrendelő: Telenor Magyarország
Brand & Marketing Communication Director: Civin Péter
Campaign Group Manager: Tumó Nóra
Marketing Communication Manager: Fekete Richárd Csaba
Junior Marketing Communication Manager: Böröndy Kristóf Róbert

Creative agency: guts&brainsDDB, Tribal WW Sofia
Creative agency: Artificial Group
Head of creative management: Haberland Attila
Creative director: Horváth Gergő
Creative director: Nagy Dezső
Account director: Kaszta Imola
Account manager: Barta Lilla
Art director: Gróf
Art director: Fazekas Péter
Creative copywriter: Kovács Nóra
Motion designer: Mészáros Máté
Senior Motion designer: Tiba Péter
Agency producer: Englert Zsófia
Production manager: Károly Eszter

Gyártóház: CineSuper
Producer: Mártonffy Zoltán
Rendező: Praznoczy Sebastian
Operatőr: Nagy Marcell
Gyártásvezető: Pálmai Zoltán
Casting director: Agatics Antal és Tönkő Szandra
Látványtervező: Rózsa Anna
Stylist: Tankó Tekla

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés