hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az Umbrella és az HBO a legesélyesebb a Crafton

December 10-én osztjuk ki a Craft Award díjait. Harminckét munka jutott a döntőbe.

hirdetés

A Kreatív ötödik alkalommal rendezi meg a Craft Awardot, amellyel a reklámok előállításában résztvevő szakembereket díjazza. 67 nevezés érkezett, a döntőjébe a pályázók közel fele, azaz 32 munka került be. A legnépszerűbbek a rendezés, a vágói munka és a látvány kategóriák voltak, a shortlistre is a rendezői és vágói kategóriákba jutottak a legtöbben. Az HBO és az Umbrella jutott be a legtöbb pályázattal.

A díjátadó december 10-én, hétfőn lesz este 7-től a Premier Kult Caféban (a régi Vörösmarty mozi). Lent pedig a döntős munkák listája.

1. Legjobb rendezés

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Varsics Péter

Mondj egy jó helyet, találj egy még jobbat!
pályázó: Lounge Design
alkotó: Kostil Dañila

Aranyélet 3. évad - Fire Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotók: Varsics Péter

A Te 1%-od
pályázó: CydFilms
alkotó: Daniel P. Young

Cofidis Unikornis
pályázó: Spice Communication
alkotó: Kostyál Márk

Kecskeméti Katona József Színház évadklip 2018/2019
pályázó: New Sequence
alkotó: Tiszeker Dániel

2. Legjobb operatőri munka

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Szőke Dániel

Aranyélet 3. évad - Fire Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotó: Szőke Dániel

Asahi bevezető kampány online filmek
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
társpályázó: Wavemaker Hungary
alkotó: Vass Gergely

3. Legjobb vágói munka

Success – Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotó: Varsics Péter

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Varsics Péter

Uniqa Cherrisk TVC
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
társpályázó: Republic Group
alkotó: Roszik Gergő

Aranyélet 3. évad - Fire Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotó: Varsics Péter

4. Legjobb szövegírói munka

Cofidis Időkapu
pályázó: Spice Communication
alkotók: Herpay Kazi, Hlavaty Tamás, Balázs Kornél

5. Legjobb VFX

Martin Garrix - Burn Out music video sponsored by Axe
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
alkotók: Gaál László

6. Legjobb 2D animáció

Truck Race
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
társpályázó: Wavemaker Hungary
alkotók: Bátory Péter


7. Legjobb 3D animáció

Leon Lour animációs videóklipp
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
alkotó: Simon Balázs

8. Legjobb sound design

Success – Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotó: Mári Péter, Vozár Péter

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Mári Péter 

9. Legjobb fényelés és coloring

Martin Garrix - Burn Out music video sponsored by Axe
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
alkotó: Gaál László

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Tőtszegi Szilárd

Aranyélet 3. évad - Fire Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotó: Tőtszegi Szilárd

10. Legjobb látvány

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Kiss Dorka

Cherrisk - Bizalom kampány, Uniqa Cherrisk TVC
pályázók: Republic Group, Umbrella Kreatív Műhely
társpályázó: CherryHUB BSC 
alkotó: Cseh Renátó, Jancsi Mátyás

Aranyélet 3. évad - Fire Teaser
pályázó: HBO Holding
alkotó: Kiss Dorka

Leon Lour animációs videóklipp
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
alkotó: Simon Balázs

WestEnd Karácsonyi TVC
pályázó: Springer&Jacoby
alkotó: Láng Imola

11. Legjobb casting

Vodafone Galaxy Q1
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
alkotó: Tiszeker Dániel, Dull Benjámin

Minden Digitális Család más
pályázó: Team Red
alkotó: Mátyássy Áron, Szilágyi Zsófia 

12. Legjobb styling

Aranyélet 3. évad – Character Promo
pályázó: HBO Holding
alkotó: Oehler Diána

15. Legjobb tipográfiai megoldások

Futureal Etele Pláza projekt film
pályázó: Umbrella Kreatív Műhely
alkotó: Bátory Péter

16. Legjobb grafikai megoldások

Cherrisk - Bizalom kampány
pályázó: Republic Group
társpályázó: CherryHUB BSC

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés