hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az újkori tömegkommunikációról tart rendezvényt az Armadillo

Vendégek: Schobert Norbert, a Pamkutya Bélája és Takács Ákos, a Red Bull marketingmenedzsere.

hirdetés

A nyáron debütáló Armadillo Meetupon Szabó Levente Zsolt, a Trollfoci egyik alapítója, Kiss Anna pszichológus, Szarka Dorottya dietetikus és Kajdi Csaba, a Visage modellügynökség tulajdonosa volt az ügynökség vendége.

A következő, „Újkori tömegkommunikáció, ahogy a legnagyobbak csinálják” című rendezvény célja, hogy a milliós eléréssel rendelkező embereket közelebb hozzák az érdeklődőkhöz, egyben történeteikkel, gondolataikkal egyszerre szórakoztassanak és tanítsanak. A szervezők hangsúlyozzák, ez nem konferencia, egy laza szakmai, de szórakoztató est lesz, ahol „kötetlen hangulatban ismerjük meg szereplőinket, akiket igyekszünk tisztességesen kifaggatni titkaikról, munkájuk hátteréről, személyes történeteikről” – áll az Armadillo közleményében.

Az eseményre az Armadillo Schobert Norbertet (Norbi Update), Osbáth Norbertet (a Pamkutya Bélája) és Takács Ákost (Red Bull marketingmenedzser, a Red Bull Pilvaker ötletgazdája) hívta meg, a beszélgetést Sass Dani, az ügynökség kreatívigazgatója vezeti. Az eseményre december 11-én, 18 és 20 óra között kerül sor a Szinbád Közösségi Irodában. A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött, a jelentkezéseket This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. keresztül várják a szervezők december 6-ig (az ügynökség tájékoztatása alapján, jelen állás szerint a férőhelyek fele már betelt).

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés