hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az új vezetővel sem nyit a vidéki lappiac felé a Ringier Axel Springer

Kovács Tibor szeptembertől vette át a RAS ügyvezetői igazgatói pozícióját, aki egy  interjúban úgy nyilatkozott, egyetlen médiatermékük sem eladó, de egy szeriőz lap indítását nem zárja ki.

hirdetés

Szeptembertől Kovács Tibor vette át a Ringier Axel Springer (RAS) kiadóvállalat irányítását Bayer Józseftől és Király Máriától. Az új ügyvezető igazgató a Forbes-nak adott interjút, amelyben első vezetői lépéseiről kérdezték.

A Lapcomtól érkező szakembernél hamar rákéárdeznek arra, hogy lesz-e itthon is politikai-gazdasági fókuszú, szeriőz kiadványa a vállalatnak az egyre szűkülő médiatérben, de a témáról Kovács nagyon diplomatikusan nyilatkozik. "Ami a politikai-gazdasági lapot illeti, ez egyrészt lehet presztízskérdés, másrészt gazdasági kérdés. Ha presztízskérdésnek gondoljuk, akkor a kiadó tulajdonosának stratégiailag el kell döntenie, hogy ebbe szükséges-e befektetni, és van-e megtérülése ma a magyar gazdaságban egy minőségi presztízskiadványnak. Ha csak tisztán üzletileg nézzük, azt gondolom, hogy akár lehet is piaci rés Magyarországon, hogy minőségi szeriőztermékkel dolgozzunk. (...)  Személy szerint nem ijedek meg egy ilyen presztízsterméktől, de azt biztosítani, hogy olyan életciklust éljen meg, ami alatt igazolja létjogosultságát, komolyabb elemzés kérdése" - fogalmaz a RAS új ügyvezető igazgatója.

Kovács Tibor
Kovács Tibor

Az állami hirdetések nagy médiabefolyását Kovács sem tartja egészségesnek. "A mi lapjainknál nem olyan jelentős az állami bevétel, hogy az a fókuszt elvigye" - jelenti ki a RAS vezetője, aki szerint a minőségi tartalomgyártás hosszú távon, állami költéstől függetlenül is kifizetődő.

Kovács azt is hangsúlyozza az interjúban, hogy egyetlen médiatermékük sem eladó. A RAS a vidéki lappiac felé sem nyit a jövőben, ha Kovácson múlik: véleménye szerint veszélyben van a vidéki olvasók kiszolgálása a központilag szerkesztett tartalmak térnyerése miatt, de nincs a fejében terv arra, hogy a RAS ezen a területen szerepet vállaljon.

Kovács arról is beszél, mivel kezdi majd munkáját szeptemberben a kiadónál. "A márkáinkat marketingszempontból, tartalmilag és technológiailag is fejlesztenünk kell. A női és a fiatalokat célzó digitális tartalom jó irány, a Blikk.hu erősítése jó irány."

A teljes interjú a Forbes szeptemberi számában olvasható.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés